hardangerowe aniołki- foto

1. Data: 2004-12-09 21:42:54

Temat: hardangerowe aniołki- foto
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Aniołki zamieszkały już na stronie
http://inkubusnet.internetdsl.pl/robotki/spotkania/0
4_12_04/index.html

Jest tylko jedna mała uwaga: TPSA coś mocno psuje ostatnio i w godzinach
wieczorno- nocnych mogą się pojawić problemy z otwarciem strony :(
Zrobiłam już im o to awanturę, ale zepsuli chyba coś w serwerach
dsl-owych. W ciągu dnia wszystko powinno działać jak należy i otwierać
się w miarę szybko- jednym słowem proszę o cierpliwość, bo to nie ja,
tylko TPSA ;)

Dziękuję Martynie za udostępnienie zdjęć :) i poprosze osoby
zaangażowane w organizację i robienie aniołków o kontakt, żebym mogła
napisać, dzięki komu możemy je oglądać :)
i zabieram się za poszukiwania lepszego hostingu ;)
Pozdrawiam
Julita

ps. i mam nadzieję, że wygląda to jak należy, bo nawet tego nie mogę
sprawdzić :(
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-12-09 22:08:11

Temat: Re: hardangerowe aniołki- foto
Od: "Dorota" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziękuję za pokazanie aniołków, są śliczne. To na czym są
wyszyte to kanwa? Proszę o techniczne szczegóły tzn. jaka kanwa, jakie nici.
Nie zamierzałam zajmować się handangerem ale widzę ,że mnie to nie ominie.
We Wrocławiu mamy Gosię specjalistkę od handangera i od wszystkich innych
robótek.
Pozdrawiam serdecznie
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2004-12-10 08:41:55

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka napisał(a):

> ps. i mam nadzieję, że wygląda to jak należy, bo nawet tego nie mogę
> sprawdzić :(

Bardzo dobrze wygladaja :))) dokladnie tak jak w rzeczywistosci :)

pzdr
yenn

--
wyrzuc to co zbedne jest

1. Data: 2004-12-10 08:42:27

Od: yenulka <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka napisał(a):

> [...]
> sprawdzić :(

Bardzo dobrze wygladaja :))) dokladnie tak jak w rzeczywistosci :)

Gdynia - po spotkaniu
[ot] hafciki - wiki
(druty) Szukam wzoru meskiego golfu rozp. pod szyją
[haft tasiemkami] Jak zakonczyc ??
[ot] Jestem szczęśliwa! (całkiem OT, ale wybaczycie, prawda?)