helikobakter

1. Data: 2001-04-23 18:45:22

Temat: helikobakter
Od: <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

dobry wieczr

zona i ja mielismy helikobakterie.

profilaktycznie zbadalismy dzeci ( proba oddechowa) syn 7 lat nis ma , corka 8
lat ma. lekarze podchodza do tegojakby nie wiedzac co to oznacza. niektorzy
twierdza , ze to nic groznego i nie nalezy ruszac , inni sa zdaia , ze jednak
nalezy usunac.

jak to jest na prawde u dzieci ?
dziekje za informacje

Jan

2. Data: 2001-04-23 19:58:13

Temat: Re: helikobakter
Od: Cien <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

in article 3...@n...onet.pl, j...@u...at at
j...@u...at wrote on 4/23/01 1:45 PM:

> [...]
> twierdza , ze to nic groznego i nie nalezy ruszac , inni sa zdaia , ze jednak

H. pylori jest tylko troche mniej powszechny niz nosicielstwo gronkowcow.
To co wiadomo, to tyle ze H. pylori przyczynia sie do pogorszenia przebiegu
choroby wrzodowej oraz opoznia i utrudnia leczenie. Nie ma natomiast dowodow
na to, ze H.pylori same z siebie powoduja powstanie choroby. Procent
nosicieli w roznych populacjach wynosi od 20->80% w zaleznosci od miejsca
zamieszkania, diety i grupy wiekowej.
Jezeli infekcja nie towarzyszy rozwijajacej sie chorobie to nie ma sie czym
przejmowac. Tym bardziej, ze znanych jest juz wiele typow tej bakterii i nie
wiadomo jeszcze czy niektore z nich nie sa korzystnymi komensalami.

Cien

3. Data: 2001-05-17 18:44:57

Od: <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

taka oto informacje znalazlem na www.mediziinfo.com

H.p. prowadzi u dzieci ZAWSZE do rozwoju chronicznego gastritis. Wrzody
wystepuja najczesciej poczawszy od wieku szkolnego.

podana jest rowniez zalecana metoda leczenia .

Jan

> [...]
> przejmowac. Tym bardziej, ze znanych jest juz wiele typow tej bakterii i nie
> wiadomo jeszcze czy niektore z nich nie sa korzystnymi komensalami.

Blokada - co sadzicie?
test
Espumisan-czy ktos moze mi powiedziec cos o tym leku???
Przetoka
IRYDOLOGIA