help!- sandra 05/2003

1. Data: 2005-03-26 06:02:30

Temat: help!- sandra 05/2003
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,...
jestem pograzona w wielkim smutku. Znalazlam fajny sweterek w Sandrze
05/2003..przystapilam do pracy, a ze wzor z poczatku banalnie prosty,
odlozylam gazetke na bok. Tak sie fatalnie zlozylo, ze przez kilka dni
zawieruszylo sie kilka stron z tego wydania, lacznie z dalszym opisem
mego sweterka ;-(.
Przyjdzie mi spruc moja prace chyba, ze ktoras z Was dobre dusze ma ten
numer i udostepni mi scan brakujacych stron :-(
HELP!
brakuje mi od 11 do 38 str wlacznie :( (SANDRA 05/2003)
zastrzele sie chyba w te swieta :-(
Blagam o pomoc ...:-(

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

1. Data: 2005-03-26 07:07:21

Temat: Re: help!- sandra 05/2003
Od: "SaNi" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> brakuje mi od 11 do 38 str wlacznie :( (SANDRA 05/2003)
> zastrzele sie chyba w te swieta :-(
> Blagam o pomoc ...:-(
Witam
Nie wiem czy nasza Sandra jest ichnią Sandrą, no i czy Ty umiesz rosyjski
Więc nie wiem czy pomogę :-(
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=41681

Iza

1. Data: 2005-03-26 07:26:28

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA"

> [...]
> numer i udostepni mi scan brakujacych stron :-(
> HELP!
> brakuje mi od 11 do 38 str wlacznie :( (SANDRA 05/2003)

Szkoda ginąć za gazetę:)
Mam, jeśli potrzebujesz bardzo, to teraz zdjęcie brakującego schematu mogę
podesłać, skan dopiero po świętach albo późnym wieczorem (jak się obrobię).

Elżbieta

1. Data: 2005-03-26 07:58:06

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

SaNi napisał(a):
> Witam
> Nie wiem czy nasza Sandra jest ichnią Sandrą, no i czy Ty umiesz rosyjski
> Więc nie wiem czy pomogę :-(
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=41681

niestety..to zupelnie inny srodek :-(
ale dziekuje za chec pomocy ;)
--
Pozdrawiam - T0SIA
"Kobieta winna być na tyle wykształcona, by przyciągać głupich mężczyzn,
i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych." Jeane Moreau

życzenia
Verena 4/2005
[druty]robienie na czterech drutach czy się da......?
szydełko
[OT] Zyczenia Wielkanocne