hemoroidy - jaka masc na zewnetrzne

1. Data: 2004-02-27 20:52:14

Temat: hemoroidy - jaka masc na zewnetrzne
Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przejrzalem google i wiekszosc watkow o hemoroidach dotyczy hemoroidow
wewnetrznych. Ja mam zewnetrzne, ktorych jedyna uciazliwoscia
jest lekki bol przy podcieraniu i swiad.
Podejrzewam ze nabawilem sie ich przez siedzacy tryb zycia, a przede
wszystkim podejrzewam dlugie wycieczki na rowerze.

Probowalem procto-glywenol ale nie specjalnie pomaga, a jesli pomaga
to na krotko. Czy mozecie polecic jakies inne skuteczniejsze
masci na ten konkretny typ hemoroidow ? (wiekszosc chyba jest
do zastosowan wewnetrznych)

2. Data: 2004-02-27 21:43:39

Temat: Re: hemoroidy - jaka masc na zewnetrzne
Od: "Rafał" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypuszczam że boli i swędzi?Robota siedząca? No cóż..
Czasem pomaga taka kombinacja:
1.Procto-glyvenol
2.Clotrimazol
3.Bactoban.
Powodzenia.

3. Data: 2004-02-27 22:02:27

Od: "arTii" <s...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Roskal wrote:

> [...]
> to na krotko. Czy mozecie polecic jakies inne skuteczniejsze
> masci na ten konkretny typ hemoroidow ? (wiekszosc chyba jest

Mi pomaga maść posterisan

arTii

4. Data: 2004-02-27 22:33:26

Od: "Rafał" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bactroban nie Bactoban.Sorki.

5. Data: 2004-02-28 23:40:29

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Roskal" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> to na krotko. Czy mozecie polecic jakies inne skuteczniejsze
> masci na ten konkretny typ hemoroidow ? (wiekszosc chyba jest

Znajoma chwaliła sobie Balsam Szostakowskiego.

6. Data: 2004-03-01 23:21:45

Od: "Witek K" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wewnetrznych. Ja mam zewnetrzne, ktorych jedyna uciazliwoscia
> jest lekki bol przy podcieraniu i swiad......
Tytanorheina w.

organy
znieczulenie przed zastrzykiem! istnieje???
Czy ktos cos wie o pielegniarstwie europejskim?
Pigulka - zapomniala wziac!
Oko - zmiany zwyrodnieniowe siatkówki