herbatki...

1. Data: 2002-08-21 16:20:02

Temat: herbatki...
Od: "Aldona" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !!!!

Chciałam się was zapytać i poradzić w sprawie herbat(-ek) na uspokojenie
nerwów. Słyszałam gdzieś kiedyś o Melisie, że uspakaja nerwy- czy to prawda
?!?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.

2. Data: 2002-08-21 16:30:13

Temat: Re: herbatki...
Od: "Misianka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aldona napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
>nerwów. Słyszałam gdzieś kiedyś o Melisie, że uspakaja nerwy- czy to prawda

Jak najbardziej prawda. Melisa uspokaja i koi nerwy nie otumaniając
pijącego. Przestestowana na dziecku i na mnie.

Pozdrawiam

Mielna

3. Data: 2002-08-22 06:25:54

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Jak najbardziej prawda. Melisa uspokaja i koi nerwy nie otumaniając
> pijącego. Przestestowana na dziecku i na mnie.
>
> Pozdrawiam
>
> Mielna

Polecam jeszcze ziołowe preparaty: Lekosen i Hova w postaci tabletek.
Pozdro.
Pavulon

4. Data: 2002-08-22 13:07:34

Od: "Negatyw" <n...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aldona" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Słyszałam gdzieś kiedyś o Melisie, że uspakaja nerwy- czy to prawda

Wszystko zalezy od istoty zrodla Twojego zdenerwowania. Jesli jest to
podloze stresowe - melissa na pewno bedzie za slaba. Poczujesz sie lepiej,
ale uczucie wewnetzrnego niepokoju - pozostanie nadal.
Wtedy polecam np. DEPRIM, bo PROZAC to juz gruby kaliber :)

Pozdro
Negatyw

Poszukuję osób z keloidami
Endokrynolog na kasę chorych w Warszawie
pytanko
POMOCY!!!!!
DHS