heroina - jak rozpoznać?

1. Data: 2004-04-22 12:17:51

Temat: heroina - jak rozpoznać?
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Siemano!
Zgłaszam się z być może banalnym pytaniem, na które odpowiedź mógółbym
znaleść na www, ale zależy mi na opinii ludzi, a nie mało wiarygodnych
źródeł (zdarzało mi się wyczytywać czasem takie rzeczy o różnych
narkotykach, że nie wiedziałe, czy śmiać się czy płakać..).

Chodzi mi o to, jak rozpoznać człowieka pod wpływem heroiny. Skąd mogę
wiedzieć, że to heroina, a nie nic innego?
Jest jakiś charatkerystyczny znak, na który powinienem zwrócić uwagę (coś
na kształ wielkich, amfetaminowych źrenic na przykład)?
I jeszcze jedno pytanie: jak długo "trzyma" heroina? Pewnie to jest zależne
od tego, w jaki sposób się ją aplikuje, prawda? Strzykawki raczej
wykluczam, choć pewien być nie mogę.

Dodam jeszcze tylko, że chodzi o osobę, której dobrze nie znam, a co za tym
idzie - nie kojarzę jeszcze jej typowych zachowań, co ustrudnia sprawę.

pozdrawiam i dziękuję za pomoc!
--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

2. Data: 2004-04-23 07:45:53

Temat: Re: heroina - jak rozpoznać?
Od: Kasper <n...@l...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Logan, dnia czw 22. kwietnia 2004 14:17 napisał(-a) :

> Siemano!

Witam!

> <cut>
> Chodzi mi o to, jak rozpoznać człowieka pod wpływem heroiny. Skąd mogę
> wiedzieć, że to heroina, a nie nic innego?

Po heroinie występuje zwęzenie źrenic; brak wrażliwości na światło, nawet
bardzo silne; człowiek sie robi czerwony jak burak; zdarzają się nudności;
spowolnienie ruchów.

> Jest jakiś charatkerystyczny znak, na który powinienem zwrócić uwagę (coś
> na kształ wielkich, amfetaminowych źrenic na przykład)?

j.w.

> I jeszcze jedno pytanie: jak długo "trzyma" heroina?Pewnie to jest
> zależne od tego, w jaki sposób się ją aplikuje, prawda? Strzykawki raczej
> wykluczam, choć pewien być nie mogę.

Po podaniu dożylnym kilkadziesiąt minut(tak 20 do godzinki),a przy brownie
to nie wiem...

><cut>
>
> pozdrawiam i dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam!

Kasper.

--
kasper666<maupa>gazeta<kropka>pl

3. Data: 2004-04-23 10:02:36

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 23 Apr 2004 09:45:53 +0200, na pl.soc.uzaleznienia, Kasper napisal(a):

> Po heroinie występuje zwęzenie źrenic; brak wrażliwości na światło, nawet
> bardzo silne; człowiek sie robi czerwony jak burak; zdarzają się nudności;
> spowolnienie ruchów.

Dziękuję :)

> Po podaniu dożylnym kilkadziesiąt minut(tak 20 do godzinki),a przy brownie
> to nie wiem...

I tu problem, bo mnie właśnie brown sugar bardziej "interesuje". Strzykawki
odpadają, widziałem, że raczej nie ma nakłuć.

4. Data: 2004-06-24 16:04:42

Od: "Witek M" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po podaniu dożylnym kilkadziesiąt minut(tak 20 do godzinki),a przy brownie
> to nie wiem...
Ale pirdolisz bzdury,że tak powiem:-).
Dobty towar trzyma do 8 godzin.
Zależy jak bardzo uzależniony jest klient.
Nowicjusz na drugi dzien jeszcze czuje działanie.

Jak nie wiesz to nie pisz.
--
"Mnie się więcej towaru wylało jak Ty wyćpałeś przez całe życie"

Grupa
Odpowiedz Re Alkoholizm Marek
Handel
ku pokrzepieniu