hiv

1. Data: 2004-07-29 20:07:00

Temat: hiv
Od: "None" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W najblizszym czasie czeka mnie test na HIV i miejmy nadzieje moje
przypuszczenia sie sie spelnia :(
Mialem w przeszlosci dosc kilka ryzykownych kontaktow, gdzie w swojej skali
ryzyko zarazenia oceniam na bardzo duze.
Minelo od nich okolo 3,5 miesiaca. Z tego co wiem w przypadku HIV pojawia
sie atak choroby retrowirusowej natomiast ja u siebie niczego nie zauwazylem
(przez caly ten czas bylem absolutnie zdrowy, nawet przeziebienia nie
mialem). Nie zauwazylem tez zadnych zmian zdrowotnych w swoim przypadku.

Czy ktos jest w stanie mi wytlumaczyc czy zmniejsza to jakos szanse ze
jestem pozytywny ? W ilu % przypadkow wystepuje choroba retrowirusowa ? Z
roznych zrodel czytalem, w jednej pisze ze w 50 % a w innej ze 70-90 %. A to
duza roznica.

Bede wdzieczny za wszelkie informacje

N.

2. Data: 2004-07-29 20:23:30

Temat: Re: hiv
Od: "XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX" <p...@e...af> szukaj wiadomości tego autora

W 95%.

3. Data: 2004-07-29 21:45:54

Od: "BlackAngel" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

raczej nei 95% ale duzo mniej. wiekszosc przypadkow przebiega bezobjawowo, a
same objawy jesli sie pojawia, nie sa wiazane z Hiv ale np jak juz sam
mowiles z grypa lub przeziebienie.

Co tu najwazniejsze, dlatego ze Hiv nei daje objawow, albo daje takie, ktore
sa porownywalne z wieloma roznymi chorobami, jedyna mozliwoscia wykluczenia
zakazenie jest zrobienie testu na Hiv. wiec skoro odbierasz jutro wynik to
bedziesz mial ten pewnosci. Mam nadzieje ze bedzie ujemny.
powodzenia.

naczynia limfatyczne
fenyloanina
pisk w uszak i nie tylko. prosze o pomoc
Parametry "jakościowe" spermy
plytki krwi