hormon wzrostu !!!???

1. Data: 2003-10-22 18:50:13

Temat: hormon wzrostu !!!???
Od: "Krzysiek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam 17 lat i 184 cm wzrostu - gram w koszykówkę i przydałoby się jeszcze
parę centymetrów
Czy biorąc hormon wzrostu ma szansę urosnąć jeszcze kilka cm?
Czy można brać ten hormon w tym wieku?
Jakie mogą być efekty uboczne?

Bardzo proszę o pomoc - wiem że sa tu specjaliści

2. Data: 2003-10-23 00:06:17

Temat: Re: hormon wzrostu !!!???
Od: "Janek M." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "db501" <d...@t...net> napisał w wiadomości
> Hormon wzrostu produkuje sie w czasie snu. Ciekawe czy mozna
podrosnac
> wiecej jesli sie spi na przyklad 12 godzin na dobe. Biorac hormony
na pewno
> mozna jeszcze podrosnac ale czy warto? Wzrost to dotatkowe
obciazenie dla
> organizmu.

Szkoda zdrowia, nie polecam w takim wieku brac koksu, IMHO moze to
zaklucic naturalna
produkcje tego hormonu.

3. Data: 2003-10-23 00:58:29

Od: "db501" <d...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-10-23 11:00:49

Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek wrote:
> Witam
> Mam 17 lat i 184 cm wzrostu - gram w koszykówkę i przydałoby się jeszcze
> parę centymetrów

masz normalny wzrost. uprawiasz sport, i cos zaczynasz kombinowac
z roznymi specyfikami. powiem szczerze. jak nie chcesz zostac
wrakiem, daruj sobie.

znik.

Bole miesni i stawow - pomocy !
List do redakcji "Wprost"