hymn twórców i rękodzielników

1. Data: 2004-12-10 05:29:47

Temat: hymn twórców i rękodzielników
Od: "roman" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będąc na Podhalu znalazłem wiersz który wg.mnie powinien być naszym hymnem:

Nie sztuka coś dostać , kupić , przysposobić
Sztuka sercem poczuć a rękami zrobić
Nie sztuka narzekać , że czasu nie stało
Lepiej za się spojrzeć jak drzewiej bywało.

Jak drzewiej robili nasze ojce , dziady
Za prawdziwą świętość dobre mieli rady
Tak i my nie dajmy pogrześć starej prawdy
Nie ten przecie mądry co krzykacz i hardy.

Jeno ten jest mądry mądrością prastarą
Co się w życiu wspiera ojców naszych wiarą
Co się do niej zwraca w każdej trudnej chwili
Nie wstyd przecie robić jak drzewiej robili.

Ze światecznym i serdecznym pozdrowieniem frywolitkujący Roman.

1. Data: 2004-12-10 10:18:36

Temat: Re: hymn twórców i rękodzielników
Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

> Będąc na Podhalu znalazłem wiersz który wg.mnie powinien być naszym hymnem:

> Nie sztuka coś dostać , kupić , przysposobić
[...]

Czy mogę ten wiersz umieścić na mojej stronce? Jest piekny!

--
Pozdrowienia,
Magda (Kuleczka)

1. Data: 2004-12-10 17:44:28

Od: "roman" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy mogę ten wiersz umieścić na mojej stronce? Jest piekny!
>
> --
> Pozdrowienia,
> Magda (Kuleczka)
>
> Oczywiście.Autora nie znam.Jednak myślę ,ze napisał to jakiś góral z
Podhala.Pozdrawiam po góralsku Hej!>

1. Data: 2004-12-10 21:04:40

Od: "Mat" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "roman" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nie wstyd przecie robić jak drzewiej robili.
>
> Ze światecznym i serdecznym pozdrowieniem frywolitkujący Roman.

Masz wspaniały pomysł z tym hymnem ale co z melodią?Mat

1. Data: 2004-12-10 22:24:17

Od: "roman" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "roman" <f...@v...pl> napisał w wiadomości

> Masz wspaniały pomysł z tym hymnem ale co z melodią?Mat
> Niestety bardzo lubię spiewać ale komponować nie potrafię.Jedynie od czasu do
czasu coś napiszę wierszem.Daję szansę Wam. Pozdrawiam Roman.Hej!

hardangerowe aniołki- foto
Gdynia - po spotkaniu
[ot] hafciki - wiki
(druty) Szukam wzoru meskiego golfu rozp. pod szyją
[haft tasiemkami] Jak zakonczyc ??