i tak się tylko pochwale przy okazji

11. Data: 2013-04-15 08:03:36

Temat: Re: i tak się tylko pochwale przy okazji
Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-15 07:51, Ghost pisze:

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Znaczy poprzednio udawales przed Wrażilka? Twoje chamstwo jest w tobie,
> nie wynika z prowokacji, jak to uprzednio starales sie Wrazilce sciemnac.

> Skurwysyn jestes. Nieprzecietny.

etam. obawiam się iż tej części ciała po prostu daaaaawno nie widział go
w realu.
stąd to całe obaboka.

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

12. Data: 2013-04-15 08:04:50

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-15 07:52, Ghost pisze:

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
>
> No niestety - Twoje szczescie, unieszczesliwilo jednego demona tutaj.
grunt o mieć za soba wszystkie terminatory ;) :)
męskie i żeńskie

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

13. Data: 2013-04-15 08:26:32

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 07:52, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w
wiadomościnews:516b1472$0$1251$65785112@news.neostra
da.pl...

> No niestety - Twoje szczescie, unieszczesliwilo jednego demona tutaj.

10/10

14. Data: 2013-04-15 08:29:09

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Kwi, 07:55, ZOŁZA <r...@b...pl> wrote:

> poza tym ja sie nie pchałam na afisz, zostałam zauważona
> po czym mie to zaproponowano.

Pieknie :)

15. Data: 2013-04-15 09:04:43

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> etam. obawiam się iż tej części ciała po prostu daaaaawno nie widział go w
> realu.
> stąd to całe obaboka.

Całkowicie chybiasz. Zupełnie, ale to zupełnie- niczego nie zrozumiałaś. I
nie mam do Ciebie o to pretensji- piszę, bo liczę, że
zrozumienie_jest_w_Twoim_zasięgu. Najpierw jednak musisz po prostu- CHCIEĆ.
Dorzucę Ci jeszcze jedną rzecz. To, że napisałas wiersze- i zostałaś
zauważona- to fajnie. Zwróć jednak uwagę, że na zauważeniu jednych ludzi
(jak mnie) nie zależy Ci wcale. Na zauważeniu przez tego znawcy- krytyka
zależy Ci bardzo. Do tego dodajesz: "jak spaść to z dużego konia" etc. To z
psychologicznego punktu "droga kamikadze". I w większości- jak to kamikadze-
jego "zwycięstwa" są klęskami.
Tu wygląda to dość prosto: pisząc z potrzeby serca- piszesz uczciwie i masz
w sobie zadowolenie. Stawiając się na dodatek w pozycji "albo wszystko- albo
nic" zakładasz z góry przegraną- bo mówisz sobie, że zapewne sam szczyt to
nie będzie- a wszystko poza to kwaśne winogrona.
Jeśli to zrozumiesz- wszystko będzie ok.
Prośba taka- zanim w ogóle odpiszesz- poradź się może kogoś, komu ufasz.

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

16. Data: 2013-04-15 09:05:28

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Apr 2013 22:41:23 +0200, ZOŁZA napisał(a):

> [...]
> krytyczno- i historycznoliterackich..nazwiska nie powiem bo się nie wiem
> czy mogę. i jestem Z TEGO POWODU HAPPPPYYY!!!

:*

Będzie dobrze :)
Ja to wiem... :)

Serdeczności :)
M.

17. Data: 2013-04-15 09:06:18

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

>A tego nie bylabym taka pewna ;)
>Ale, trwaj w nieswiadomosci - jest mila :)

No- tego akurat jestem pewien. Co jak co- ale zawsze spotyka nas to, na co w
danym momencie sobie zasługujemy. Zmieniając siebie powodujemy, że spotyka
nas coś innego- prawda?

18. Data: 2013-04-15 09:52:19

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-15 09:05, Fragile pisze:

> :*
>
> Będzie dobrze :)
> Ja to wiem... :)
>
> Serdeczności :)
> M.

:PPPPPPPPPPP dzięki :)))))))
dla mnie już sam fakt, że ktoś kto sam recenzował poezję uznał, iż moje
pisanie zasługuje by posłać je do kogoś takiego, to już sukces.

w realu przyznałam sie tylko trzem osobom. bo nadal nie mogę
uwierzyć. w szoku jestem. :)))) sama w życiu bym się nie zdobyła
na odwagę by startować w jakichś konkursach de facto poddawać się
ocenie a tu mi się trafiło na skróty :)

dalej to co będzie. ja juz osiągnęłam coś ważnego

--
jeden węż, dwa wąże, trzech wężów, czterech wąży ...

19. Data: 2013-04-15 13:07:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ZOŁZA" <r...@b...pl> napisał w wiadomości

> Całkowicie chybiasz. Zupełnie, ale to zupełnie- niczego nie zrozumiałaś. I

[ciach]

http://i.obrazky.pl/piana-559-OBRAZKY.PL.jpg

20. Data: 2013-04-15 13:10:14

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> grunt o mieć za soba wszystkie terminatory ;) :)
> męskie i żeńskie

yeap
http://cache.gizmodo.com/assets/images/4/2008/01/med
ium_mechanical-head-2_54.jpg

Ludzie dojrzewają
Nienawidzą i kradną
Wymiar bez Wiary
Antysemityzm bez Żydów.
Czy jak zaczną strzelać pojmiecie czym jest chore buractwo?