i ty zostaniesz Indianinem

1. Data: 2021-09-23 10:06:34

Temat: i ty zostaniesz Indianinem
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

u was to normalne że
dyskusja nie prowadzi
do decyzji -> działania
Natura daje przykłady
jak różnić się pięknie
np karibu doskonalą
wilki doGonią chore
słabe głupie ( wilki
umierają z głodu )
uczciwe olimpiady
dawno sparszywiały
podziały ( ekonomiczne
polityczne społeczne moralne
kulturowe rasowe ) 6 milionów
IzraParchów zasmradza swoich
sąsiadów i resztę ( 7 miliardów
gospodarzy ich żywicieli )
zatruwa - niszczy
gdy może
żąda -> wymaga
tolerancji -> równych szans
i w końcu -> tzw przestrzeni " życiowej "
tzn depopulacji już nie tylko Palestyńczyków
globalnie miało się zacząć w Chinach lecz
tym razem kosa trafiła tylko na kamienie
bo nawet gdyby Xi Jinping i jego ekipę
podmienić na ( drużynę ) Joe Biden
( albo Jarosława Kaczyńskiego )
nic nigdzie nikogo nie zmieni
rząd -> to nie ( kraj ) ludzie
tutaj rozwalili samochód
super lux zaparkowany
przed jakimś urzędem
właściciel wrócił ale
nie zaProtestował
bo wkurwił pychą
( że jemu wolno
nie szanować
kodeksu ) itp
odwrotnie w Polin
matka z dzieckiem
! musi ! spierdalać !
conajmniej truchtem . . .
przed byle chujem - boukun'em
( w samochodzie ) jaśnie panem
życia i śmierci .Tam , wymijanego
na tzw głównej drodze rowerzystę
obowiązuje ! wyjebanie się do rowu
lub z wiaduktu mostu itp małorolny
nie musi wrócić z pracy u parcha .
__________________________________

USAńcy w Polin trenują
( nie tylko polskich ) misjonarzy
już nie do majdanów u , kacapów
nie będą wkurwiać , bo putin ma
przy brzegach już dookoła USA
też * torpedy * do tsunami
radioaktywnego :

https://bit.ly/3EMAuGY
https://bit.ly/3u7QnDg
https://bit.ly/3hUbynl

Iran nie warto
więc , zostały Chiny
once again , sKolonizować
no bo już za dużo sobie pozwalają :
_______________________________

nie dość że uruchomili
( pierwszy na świecie )
czysty reaktor jądrowy
https://bit.ly/3tLhqEh
https://bit.ly/3lcr3Yr
(o; też przenośny ;o)

w dodatku sobie radzą
( lepiej niż reszta świata )
w naśladowaniu słońca
podgrzewając wodór
sTworzy się chmura plazmy
kontrolowana magnesami
aż atomy się poŁączĄ
i uwolnią energię :
https://youtu.be/ktAiu-mMSoU
https://youtu.be/oGE9MmG4zhk
Fuzja jądrowa: ,,sztuczne słońce" Chin
ustanawia nowy rekord 1 czerwiec 2021
https://sciencepost.fr/fusion-nucleaire-chine-record
/

i przy okazji :
zespół z Uniwersytetu Nauki i Techniki w Hefei ( Chiny )
zaprezentowali już Juizhanga ( 76 kubitów )
w swojej publikacji w grudniu 2020 r.
w czasopiśmie Science naukowcy oszacowali :
procesor tego komputera jest dziesięć miliardów razy
( szybszy ) mocniejszy niż Sycamore ( Google )
Naukowcy podali szczegóły w publikacji
na platformie arXiv z 28 czerwca 2021 r.
https://youtu.be/pYeNBeJgapY
komputer kwantowy 100 bilionów razy szybszy
https://youtu.be/FcdSAB_pAFc
sieć komunikacji kwantowej
https://youtu.be/dPqNZ4aya8s
Teleportacja kwantowa z kosmosu
https://youtu.be/dWc6Goy6cRk

itp itd
____________________________________

parchy nie mają czasu ( na takie pierdoły )
muszą produkować użytecznych teraz kowidiotów
bo kretyni (o; nie mogą * żyć * bez TV itp " szczepionek "
a może to TV itp " szczepionki " tak ogłupiają ?
tak czy inaczej , to czy coś innego ;o)
pokonają każdą przeszkodę
jak ta niepopychana pani :

https://youtu.be/wgN1sLcAQnw
https://youtu.be/P2EQ0FlVks4
________________________________

. . .

u nas już kończy się obiad
[o; któremu ( nigdy ) nie dorówna
polski ( ani paryski ) ideał ;o] czwartkowy .

2. Data: 2021-09-24 00:13:37

Temat: Re: i ty zostaniesz Indianinem
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

przy okazji
przed śniadaniem
pospieszne zerknięcie
w e-pocztę (o; itd ;o)

ciekawe ile kowidiocie poTrzeba " szczepionek "
żeby go zaBolał (o; np od takiego video ;o)
jego brak mózgu ?

rutyna -> kolejny dzień powszedni
w jednym z milionów (o: albo więcej
zaparszywionych :o) szpitali :

CZĘŚĆ 1:
Whistleblower HHS rządu federalnego
upublicznia tajne nagrania
,,Szczepionka jest pełna gówna"
https://youtu.be/obdI7tgKLtA

Projekt Veritas ujawnia rzeczywistość
szczepionek przeciw COVID (część 1)
https://youtu.be/Q0GwbyKH2SY

https://rumble.com/vmsnx7-project-veritas-partie-1.h
tml
_______
_______

https://textup.fr/584253mC

( napisy dialogowe ) ciężkostrawne dla niekumatych
Tłumaczenie i transkrypcja Quadrillage Translation

Project Veritas z 20 września 2021 r.

,,Rząd nie chce pokazać,
że ta cholerna szczepionka jest gówniana".

Powiedz nam, kim jest ta osoba?
- Dr Gonzalez jest jednym z naszych lekarzy
medycyny ratunkowej
Czy ona jest pracownikiem federalnym?
- Zgadza się.

"Teraz masz tego mężczyznę w pokoju 4,
który we wtorek otrzymał drugą dawkę szczepionki,
dostał duszności i prawdopodobnie ma zapalenie mięśnia sercowego.
Tak. Zobacz.
Zapalenie mięśnia sercowego jest spowodowane szczepionka,
Ale nie będą obwiniać szczepionki.
Ponieważ chcą to schować pod dywan ".

Do którego pacjenta się odnosiła?
- Miała na myśli tego pacjenta,
30-letniego pacjenta z zastoinową niewydolnością serca.
w przypadku tego konkretnego pacjenta
nie zostało to zgłoszone.

,,Problem polega na tym, że nie przeprowadzają badań,
ludzie, którzy to przeszli i ludzie, którzy zostali zaszczepieni,
nie przeprowadzają testów na przeciwciała.
ponieważ rząd nie chce pokazać,
że cholerna szczepionka jest pełna bzdur".
-
Jodi O'Malley z wydziału zdrowia i opieki społecznej?
To jest identyfikacja rządu Stanów Zjednoczonych.
Patrzę na stronę CDC.
Mówi się, że należy zgłaszać skutki uboczne szczepień.
Jednym z nich byłaby zastoinowa niewydolność serca.
To wielka sprawa. Czy są jakieś inne przypadki, których nie zgłosili?
Och, widziałem setki ludzi, z efektami ubocznymi.

Właśnie wróciła z operacji po wypisaniu ze szpitala".
Nie chciała wziąć szczepionki i została zmuszona do tego.

Dlaczego zdecydowałeś się potępić tę sytuację?
Wielu ludzi tak by nie postąpiło. Oni się boją. Boisz się ?
To zło na najwyższym poziomie.
Masz FDA, masz CDC, które mają nas chronić.

Czy boisz się, że zemszczą się na tobie?
Tak, jestem pracownikiem federalnym.

,,Musi być rejestr osób niezaszczepionych,
brzmi to bardzo po niemiecku.

Nazywam się Jodi O'Malley
i jestem dyplomowaną pielęgniarką.
Pracuję dla Departamentu Zdrowia
Czy to pracownicy federalni?
Tak.
Czy politycy i administratorzy
pochodzą bezpośrednio od rządu federalnego?
Tak.
W tym konkretnym przypadku z dr Gonzalesem,
do którego pacjenta się odnosiła?
Miała na myśli tego pacjenta,
który miał zastoinową niewydolność serca.
A w przypadku tego konkretnego pacjenta
nie zostało to zgłoszone.
Nie,

,,Będę musiał przenieść cię do innego szpitala.
Nie mamy tu kardiologa.
rozwija się zastoinowa niewydolność serca,
Ok. A to nie jest dobre.
29 lipca otrzymałeś pierwszą szczepionkę przeciw Covid,
a 19 sierpnia drugą. Nie masz Covid, ale masz wiele objawów.
I rozwija się zastoinowa niewydolność serca. "

Czy są jakieś inne przypadki, których nie zgłosili?
15-latek z zakrzepami krwi.
Skąd wiesz, że zakrzepy krwi
są wynikiem szczepionki Covid?
Bo ma 15 lat, normalną wagę, zdrowy.
Nie ma powodu, żeby miał zakrzep.

"myślę, że chcą, aby ludzie umierali;
ciekawe, kto pisze raporty do VAERS?
Nikt, bo napisanie tego cholerstwa
zajmuje ponad pół godziny."

Na stronie CDC jest napisane,
że musisz zgłaszać skutki uboczne szczepień.
Czy w szpitalu obowiązuje
polityka informowania o tych komplikacjach?

Nie. Nigdy nie wysłano dyrektywy.
Z tą szczepionką jesteśmy na trzecim etapie badań klinicznych.
Zwykle w tym miejscu gromadzone są dane.
Obowiązkiem każdego jest zbieranie tych danych i ich zgłaszanie.
A jeśli nie zbierzemy tych danych i nie zgłosimy ich, to jak powiemy,
że ta szczepionka jest bezpieczna i dopuszczona do użytku?

,,Jak to możliwe,
że po 18 miesiącach nie przeprowadziliśmy żadnych badań?
Czy to nie jest podejrzane? Rzeczywiście.
jest bardzo podejrzane. Nie zrobiono tego,
bo rząd nie chce pokazać,
że ta cholerna szczepionka jest gówniana".
Co ona ma na myśli przez ,,pełne gówna"?
Nie robi swojego celu.
A co mówi dr Mcgee w tym filmie?
Próbuje bronić szczepionki.
Dlaczego miałby to zrobić?
Jego punkt widzenia to ,,zaszczepić się",
Jeśli wszyscy się zaszczepimy, to się skończy.
"Z taką ilością bzdur, jestem tym zmęczony.
Dlaczego zdecydowałeś się ujawnić wszystko?
Wiele osób by się przestraszyło.
Do tego skłoniło mnie to,
że pewnego wieczoru byłem przełożonym,
a jedna z moich współpracowników
zmuszono do zaszczepienia sie
Przeszła całą tę pandemię,
pracując na oddziale intensywnej terapii Covid.
To naprawdę smutne. Właśnie wróciła z operacji
nieco ponad dwa tygodnie,

PACJENT Z DNIA 28 SIERPNIA 2021
Nie chciała tego wziąć. I zmusiliśmy ją do tego.
Nikt nie powinien decydować,
czy chce się być częścią zespołu szpitalnego,
czy brać szczepionkę. Teraz zmuszamy ludzi do tego.
choć masz lek, który okazał się skuteczny
i na pewno nie ma skutków ubocznych.

,,DR Bhagwan, mówisz o przepisaniu Iwermektyny dla....
jest to zabronione w tej placówce.
zgodziłabym się napisać ze nie ma przeciwwskazań.
I czy dr Bhagwan tak powiedział? Tak. Utknąłem.
Powiedziano mi, że absolutnie nie wolno jej używać
w żadnych okolicznościach dla kogoś, kto ma COVID,
chyba że nie chcesz mieć pracy. "

Nie pozwolili na to. Jeśli to zrobią, stracą pracę.
to szaleństwo
Tym, co nęka ten kraj, jest duch strachu
Czy się boisz?
To moja kariera. Wiesz, że zamierzam pomagać ludziom.
mam dwoje starszych dzieci, które są niezależne.
A mam w domu 12 letnie dziecko, którym opiekuję się sama.
Wiesz, kim byłbym, gdybym zachował to wszystko dla siebie?
To jest złe. To zło na najwyższym poziomie.
Macie FDA, macie CDC, które mają nas chronić.
Ale są pod opieką rządu
i wszystko, co do tej pory zrobiliśmy, jest nienaukowe.

3. Data: 2021-09-30 13:48:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> [...]
> na platformie arXiv z 28 czerwca 2021 r.
> https://youtu.be/pYeNBeJgapY
> komputer kwantowy 100 bilionów razy szybszy
> https://youtu.be/FcdSAB_pAFc
> sieć komunikacji kwantowej
> https://youtu.be/dPqNZ4aya8s
> Teleportacja kwantowa z kosmosu
> https://youtu.be/dWc6Goy6cRk
>
> itp itd
> ____________________________________
>
> parchy nie mają czasu ( na takie pierdoły )
> muszą produkować użytecznych teraz kowidiotów
> bo kretyni (o; nie mogą * żyć * bez TV itp " szczepionek "
> a może to TV itp " szczepionki " tak ogłupiają ?

Biorę.

> . . .
>
> u nas już kończy się obiad

Smacznego!

> [o; któremu ( nigdy ) nie dorówna
> polski ( ani paryski ) ideał ;o] czwartkowy .

A tu się uprzejmie nie zgodzę :)
Pozdrawiam znad MOJEJ pomidorowej na wołowym bulionie, z własnych
pomidorów, z lanymi kluseczkami; znad pieczonego pstrąga z makaronem z
własnej młodej cukinii w śmietanowo-czosnkowo-serowym beszamelu, znad
kruchej tarty z karmelizowanym grafsztynkiem pod bezą ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Polska wygrała konkurs !
Tęsknię za Tobą cbnecie!