ikka, co ty na to?

1. Data: 2015-10-10 09:44:15

Temat: ikka, co ty na to?
Od: "Chiron" <...@2...com> szukaj wiadomości tego autora

https://www.facebook.com/templumchristi/photos/a.532
510080184384.1073741847.324463517655709/690214607747
263/?type=3&theater

--

Chiron

---
Avast.

2. Data: 2015-10-10 15:41:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fałaszerstwo trzeba było na biologię chodzić to by ci kitu nie wciskano. I byś nie
wył - moje ciało jest własnością zaburzonych psychicznie dewiantów.

3. Data: 2015-10-10 18:53:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale dlaczego fałszerstwo, bo to wygląda tak.....

http://www.mp.pl/img/articles/przebiegciazy/12_tygod
ni.jpg

http://ciaza.mp.pl/artykuly/thumb/63088/200/150.html

Jest to plamka bez żadnej głowy, mózgu, czy rąk, bo nie chodzi w ideologii religijnej
o biologię, dlatego się fałszuje zdjęcia czy rysunki.

Podejście kościoła katolickiego do aborcji stanowi przejaw jego dążenia do władzy.
Konflikt wokół aborcji nie jest sporem o "prawa płodu" czy "wizję człowieka". Kwestia
dopuszczalności przerywania ciąży dotyczy władzy, którą kler pragnie sprawować nad
kobietami i nad procesami reprodukcji społeczeństwa. Za zakazem przerywania ciąży nie
kryje się przekonanie, że embrion to człowiek, który przeżywa, myśli czy cierpi.
Oparta na mizernej teologii wiara w podmiotowość trzytygodniowego płodu stanowi tylko
instrument agresji kościoła wobec kobiecego ciał; jest wyrazem dążenia do poddania
szczegółowej kontroli najintymniejszych aspektów życia kobiet. ( zaburzenia seksualne
kleru) Podmiotowość płodu jest tylko wybiegiem, maską, wymyślonym na potrzeby chwili
oszustwem. W rzeczywistości kościół chce w ciele kobiety zainstalować narzędzia
kontrolne, permanentny podsłuch.
Kobieta ma być posłuszną maszyną reprodukującą katolicki naród.

4. Data: 2015-10-10 20:13:51

Temat: Re: ikka, co ty na to?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Oct 2015 09:44:15 +0200, Chiron napisał(a):

> https://www.facebook.com/templumchristi/photos/a.532
510080184384.1073741847.324463517655709/690214607747
263/?type=3&theater

Dobre. Ale czy naprawdę warto pytać?

5. Data: 2015-10-10 20:39:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
> [...]

> https://www.facebook.com/templumchristi/photos/a.532
510080184384.1073741847.324463517655709/690214607747

To do kogo ty należysz i twoje ciało, bo przecież wy nie należycie do siebie tylko do
jakiegoś właściciela? Mentalność chłopa panszczyźnionego. To za ile można ciebie
wykupić, droższa jesteś od świnki czy za świnkę więcej liczą twoi panowie?

6. Data: 2015-10-10 23:00:27

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-10 o 15:41, glob pisze:
> Fałaszerstwo trzeba było na biologię chodzić to by ci kitu nie
> wciskano. I byś nie wył - moje ciało jest własnością zaburzonych
> psychicznie dewiantów.

nie pisz do mnie. nie rozumiem tego co piszesz. to nie tylko nie jest po
polsku, to nie jest nawet po ludzku.

--
"Nie ma grzecznej metody sugerowania komuś ze poświecił całe
swoje życie szaleństwu."

7. Data: 2015-10-10 23:02:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Oct 2015 23:00:27 +0200, ikka napisał(a):

> nie pisz do mnie. nie rozumiem tego co piszesz. to nie tylko nie jest po
> polsku, to nie jest nawet po ludzku.

Egzorcysty mu trzeba. Poważnie.

8. Data: 2015-10-10 23:09:49

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-10-10 o 23:02, Ikselka pisze:

> Egzorcysty mu trzeba. Poważnie.

Wątpię :D

9. Data: 2015-10-10 23:38:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Oct 2015 23:09:49 +0200, ikka napisał(a):

> Wątpię :D

A ja nie.

10. Data: 2015-10-10 23:41:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ikka
> [...]
> psychicznie dewiantów.

nie pisz do mnie. nie rozumiem tego co piszesz. to nie tylko nie jest po

A kto pisze do ciebie?
W czym trudność?
1. Pro- life fałszuje zdjęcia i rysunki.
2. Dlatego że to co twierdzi kler nie jest prawdą.
3. To co twierdzi kler nie ma nic wspólnego z biologią człowieka, jest to ideologia.
4. Kler jest bandą dewiantów przez celibat. ( to udowodniono wielokrotnie)
5. W tym punkcie widzimy zboczeńców, którzy siłą wchodzą w intymność kobiety, aby tam
rządzić.
6. Nie ma to nic wspólnego z płodami, zarodkami i dziećmi , pokazuje dewiacje kleru
przez celibat.
7. Na zdjęciach prawdziwych widzimy inne rzeczy niż propaganda kleru, plamki,
komórki, a nie płody czy dzieci.
8. Kler to wielki aborter, bo jego obsesje do seksu zakazują antykoncepcji i
edukacji, co kończy się aborcją i to późną, bo trzeba szukać , więc tu już giną płody
z mózgiem lub giną niemowlęta w beczkach.
9. Każdy katolik powinien zostać skazany za dzieci w beczkach, dzieco mamy magdy itd,
za przyczynie się do sytułacji.
10. Każdy katolik jest zbrodniarzem, bo tym kończy się chora ideologia, dziećmi w
beczkach.

Brak współpracy społecznej
Demaskujmy bezczelnych kłamców
Kochaj bliźniego swego jak siebie samego
Narkopsychologia
Agata Kornhauser-Duda