ikselce, zeby wiedziala

21. Data: 2018-05-14 02:46:15

Temat: Re: ikselce, zeby wiedziala
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.05.2018 o 22:15, XL pisze:

> O.
> Jaki np?

Słonie, konie, koty, ...

22. Data: 2018-05-14 07:48:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Słonie, konie, koty, ...

Dlaczego nie krokodyle?

--
XL

23. Data: 2018-05-14 07:58:45

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.05.2018 o 07:48, XL pisze:
> Dlaczego nie krokodyle?

Krokodyle to gady

24. Data: 2018-05-14 08:17:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Krokodyle to gady

Rasista!
?

--
XL

25. Data: 2018-05-14 14:58:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 14 maja 2018 07:50:02 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Dlaczego nie krokodyle?

Dlatego, że gadają w językach _narodowych_ na sesjach _esperantystów_ ;)

26. Data: 2018-05-27 03:23:50

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 17:26:24 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Można dla Boga, można dla kraju , a co to takiego ta "ludzkość"?
> Gatunek wybrany?

wedlug mnie, niekoniecznie wybrany, ale jeden z wielu.

mozna oczywiscie dla Boga, bo On kocha wszystkie gatunki,
ale nie mozna tylko dla kraju, natomiast dla ludzkosci juz nie, bowiem narod
jest czescia ludzkosci.

to bardzo proste.

pozdrawiam,
jacek

27. Data: 2018-05-27 03:27:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 17:44:06 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> A na czym polega wyższość tego gatunku nad innymi? Jest wiele moralnie
> lepszych gatunków.

pewnie tak jest; chocby Anioly nie przymierzajac.

jacek

28. Data: 2018-05-27 03:42:06

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 18:32:23 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Niestety do czyśćca mogą trafić tylko wyjątkowe osoby, do Nieba zaś
> absolutnie, absurdalnie wyjątkowe.
> Za to piekło przyjmuje każdego z otwartymi rękami...

mylisz sie co do czysca przynajmniej.
a i Niebo moze przyjac wszelkie istoty, jakie tylko zechce,
bez wzgledu na ich zaslugi czy winy. oczywiscie nie az tak wiele,
zeby az zaklocic podstawe funkcjonowania Nieba moze.

pozdrawiam,
jacek

29. Data: 2018-05-27 03:59:13

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 18:49:34 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> można Ci pozazdrościć, że odwiedziłeś Niebo..

przecież już pisałem. ze to ONO ku mnie schylić się zechciało;
chyba miało po prostu taki "kaprys", żeby mi dać odczuć, jak tam się myśli.
i kim jest Pan Jezus, a kim Chrystus, także.
i ze łączne i rozłączne równocześnie.

jacek

30. Data: 2018-05-27 04:15:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 13 maja 2018 22:17:57 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> No to samo pomyślałam.
> Ale jeszcze bardziej zazdroszczę powrotu na ten padół ?
>
> --
> XL

iksekus, przeciez tak jest, ze mozna nienawidzic ten swiat
i go kochac rownoczesnie.
z jednej strony, bedac w stanie uswieconym, przebywanie tu bardzo boli,
z drugiej, ogolnie tak samo bardzo kocha sie ten swoj swiat i ludzi,
ze, dla mnie, niewyobrazalne jest jego znikniecie. i jesli jest prawda,
co mi Pan Bog powiedzial, i moge marzyc, nigdy sie na takie rozwiazanie nie zgodze.

aha, teraz jestem w normalnym stanie, ale i tak nigdy niektorych slow,
wszystkich chyba modlitw, nie wypowiem.

jacek

Kviatkowi...
Szatanowi
Re: Czy sztuczna inteligencja to demony?
Wpadłem na chwilę
Koniec z zażywaniem lekarstw.