Senior.pl - aktywni w każdym wieku

Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia ile czasu gotować flaki w szybkowarze ?

Grupy

Szukaj w grupach

 

ile czasu gotować flaki w szybkowarze ?

Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1


« poprzedni wątek następny wątek »


1. Data: 2002-10-15 15:23:25

Temat: ile czasu gotować flaki w szybkowarze ?
Od: "jarek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o pomoc, jutro po raz pierwszy gotuje flaki wołowe w
szybkowarze.
Proszę powiedzcie ile musze czasu je gotować żeby uzyskać miękkość produktu.

Pozdrawiam
jarek



--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2002-10-15 18:37:38

Temat: Re: ile czasu gotować flaki w szybkowarze ?
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o pomoc, jutro po raz pierwszy gotuje flaki wołowe w
> szybkowarze.
> Proszę powiedzcie ile musze czasu je gotować żeby uzyskać miękkość
produktu.

To rzecz gustu, znaczy się ta miękkość.
Szybkowar skraca czas gotowania ok.2/3.
Skoro flaki gotuje sie przeciętnie 3-4 godz w 2/3 wodach, ale kto teraz
kupuje surowe flaki? Ja tam kupuję juz obgotowane, pokrojone i czyste.
Robię rosół i je wrzucam. Zero problemów.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."



--
Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2002-10-16 08:16:37

Temat: Re: ile czasu gotować flaki w szybkowarze ?
Od: Bunia <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora



jarek wrote:
>
> Bardzo proszę o pomoc, jutro po raz pierwszy gotuje flaki wołowe w
> szybkowarze.
> Proszę powiedzcie ile musze czasu je gotować żeby uzyskać miękkość produktu.
>
> Pozdrawiam
> jarek
>
To ja tak od razu prosba: a moze by tak przepis na te flaki domowe?
Ja to dopiero poczatkujaca jestem z tym szybkowarem... Chociaz
dzieki joli L-L to gulasz juz umiem zrobic pyszny... Flaczki mi sie
tez marza...

Pozdrowionka

Bunia

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2002-10-16 08:47:31

Temat: Re: ile czasu gotować flaki w szybkowarze ?
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "Bunia" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3DAD2065.97AA31FE@poczta.onet.pl...

> >
> To ja tak od razu prosba: a moze by tak przepis na te flaki domowe?
> Ja to dopiero poczatkujaca jestem z tym szybkowarem... Chociaz
> dzieki joli L-L to gulasz juz umiem zrobic pyszny... Flaczki mi sie
> tez marza...
> Bunia

odpowiem tak : nie pamietam , bo nie zapisalam. Flaki uwielbiam, kocham ,
ale nie robilam ich ze 2 lata ( przez te szalone krowy) .Ale juz wrocilam do
moich ukochanych potraw z wolowiny: tatar i kolduny w rosole, to i na flaki
przyjdzie kolej:))Tym bardziej , ze chodza za mna...te smaki z pamieci.
Flaki robie (robilam ) miedzy innymi zawsze na moje imieniny w polowie
czerwca. Wszyscy znajomi zawsze na nie czekali. Szybkowar 7-mio
litrowy.Ostatnio dostalo im sie kurczaka po koreansku a rok temu
chinszczyzne...Czas wrocic do flakow. Jak zrobie- to dla szybkowarowcow
pomierze czas i opisze dokladnie.Chyba, ze sami do tego dojda. Z
doswiadczenia wiem, ze przegotowane zbyt dlugo sa gumowate( mieso )...

Jako ciekawostke powiem jeszcze o takim wydarzeniu z flakami. Polowa
czerwca, noc przed imieninami, robie flaki ,aby byly swiezutkie- na ostatnia
chwile. Duzy szybkowar. Zrobione wedruja po przestudzeniu do lodowki.
Wieczór, czas podawania flakow. A tu w garze zupa gazowana, jakies
ba(om)belki ....Nie da sie jesc. Okazalo sie , ze w nocy byla burza i
czasami zdarza sie wlasnie cos takiego jak tym flakom...wlasnie przez ta
burze..przez naelektryzowane powietrze. Kombinowalismy, przelykajac slinke
jak je naprawic...niestety trzeba bylo wszystko wylac...Gdyby mi ktos to
opowedzial, nie uwierzylabym, ale jak na wlasnej skorze a wlasciwie
flakach - to juz teraz wiem. :))

Jola L-L


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2002-10-16 11:10:01

Temat: Re: ile czasu , to dzieki Joli L-L
Od: "zbigniewx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie, ugotowałem są pyszne. ( Także pierwszy raz w szybkowarze)

Gotowałem 80 min w szybkowarze.

Wyszły takie miękkie że normalnie nie udało mi się zrobić takich nigdy.
Na koniec doprawiłem, jeszcze przyprawy zagęszczenie, mniam mniam.
Proporcje 1,5 kg flaków 2,5 litra wody do szybkowaru. :)) Szybkowar 7
litrowy.
(Flaki były surowe przy zakupie, bez wstępnej obróbki)

Bardzo serdecznie dziękuję Joli L-L
ona dała mi sporo wskazówek, jak widać nauka nie poszła w las :)).

Pozdrawiam i życzę udanego gotowania

Andrzej




› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2002-10-16 11:15:17

Temat: Re: ile czasu , to dzieki Joli L-L
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora


Użytkownik "zbigniewx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:aojheo$779$1@news.onet.pl...
> Słuchajcie, ugotowałem są pyszne. ( Także pierwszy raz w szybkowarze)>
> Gotowałem 80 min w szybkowarze.>
> Wyszły takie miękkie że normalnie nie udało mi się zrobić takich nigdy.
> Bardzo serdecznie dziękuję Joli L-L
> ona dała mi sporo wskazówek, jak widać nauka nie poszła w las :)).
> Andrzej

jestem z Ciebie dumna :)))),
dla niewtajemniczonych - Andrzej kupil kilka dni temu szybkowar i troche
gadlismy na prive o gotowaniu w nim

Jola L-L



› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ]


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

sos serowy do nachos -jak???
sos do ryb
Witam
TORT RAFAELLO
Wykwintna kolacja

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Pół tony najlepszej nie tylko w Polsce ale i na świecie kiszonej kapusty przyjedzie do Słupska na sylwestrowy bigos!!!
sos tajski Vifon a sriracha
Karp (nie tylko) humanitarnie swiąteczny
Freelance Web Designing in Japan,India,Hyd,UK,Singa pore,Hongkong
Discrete Random Signals and Statistical Signal Processing Charles W. Therrien

zobacz wszyskie »

  X   Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.   X