ile leków wykonać w trakcie stażu?

1. Data: 2003-11-01 19:54:16

Temat: ile leków wykonać w trakcie stażu?
Od: "oleńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wiecie może ile recept ROBIONYCH trzeba opisać
w ciągu rocznego stażu?

pozdrawiam
oleńska.

2. Data: 2003-11-02 14:30:30

Temat: Re: ile leków wykonać w trakcie stażu?
Od: "aspirynka " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej!
u mnie nie ma konkretnie określonej ilosci recept na leki robione ktore
trzeba sporzadzic w trakcie stazu.
w załaczeniku do rozporzadzenia Ministra Zdrowia z dn 16grudnia2002r.
(poz.69) jest tylko napisane, ze na nauce prawidłowego sporządzania leków
recepturowych, galenowych nalezy spędzic 640 godzin a na poznawaniu
prawidłowego sporzadzania lekow w warunkach aspetycznych i zasad kontroli
leku recepturowego trzeba spedzic 80 godzin.
moj kolega z stazysta z zeszłego roku opisał w swoim zeszycie 24 recepty.
tak naprawde to nie powinno byc jakiejs okreslonej ilosci recept z gory
okreslonej do wykonania bo wiadomo ze sa apteki w ktorych recepta na lek
robiony trafia sie np raz na tydzien albo cos.
a jak Ci sie stazuje?
na mnie jutro czeka 60 proszkow do rozsypania. wrrr....
pozdrawiam
aspirynka

3. Data: 2003-11-02 20:04:29

Temat: Odp: ile leków wykonać w trakcie stażu?
Od: "oleńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
dzięki za informacje :)
Możesż mi podać link do stronki
na której można znależć treść tego
rozporządzenia?
Stażuje mi się dobrze, całkiem sympatycznie,
co prawda 60. proszków do rozsypania to jeszcze
nie miałam, ale 40 już się trafiało.. :)

serdecznie pozdrawiam
oleńska.

4. Data: 2003-11-02 20:35:23

Od: "Nikusia" <nikusia_nienawidze spamu@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> moj kolega z stazysta z zeszłego roku opisał w swoim zeszycie 24 recepty.

To fajnie...
Ja w czasie praktyki wakacyjnej musialam opisac 30 robionych recept (i do
tego 30 nowych lekow)..
Nika

5. Data: 2003-11-03 22:17:31

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> To fajnie...
> Ja w czasie praktyki wakacyjnej musialam opisac 30 robionych recept  (i do
> tego 30 nowych lekow)..
> Nika

im więcej teraz krwi wylejesz tym póżniej będzie łatwiej
pozdrawia stazysta

6. Data: 2003-11-04 00:37:53

Od: "aspirynka " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikusia <nikusia_nienawidze spamu@poczta.fm> napisał(a):

> To fajnie...
> Ja w czasie praktyki wakacyjnej musialam opisac 30 robionych recept (i do
> tego 30 nowych lekow)..
> Nika

praktyka wakacyjna to praktyka wakacyjna, kto inny wszystko sprawdza i
ocenia, a recepty zrobione i opisane na praktykach w trakcie studiow
przydaja sie nawet przy egzaminie praktycznym na stosowanej a 30 specyfikow
to jak nic wprawka przed farmą :)
hihihi
a co do rozporzadzenia to nie wiem gdzie je znalezc bo u nas je
przedrukowali w biuletynie izby farmaceutycznej jak chcesz i nie spieszy Ci
sie to jak znajde chwile to moge to wklepac z tego biuletynu. tylko nie wiem
kiedy bede teraz na sieci bo ostatnio mam caly czas na popoludnie tj do
20tej a rano strasznie dluuuugo spie ;)
pozdrawiam
aspirynka

Kreatyna i l-karnityna