ciasto na pierniczki Anki dłuuugo w lodówce

1. Data: 2004-12-19 14:27:29

Temat: ciasto na pierniczki Anki dłuuugo w lodówce
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy nic się mu nie stanie? Już drugą dobę jest to ciasto w lodówce, a ja
wciąż nie mogę znaleźć czasu na zrobienie tych pierniczków.
Ewa

1. Data: 2004-12-19 15:45:02

Temat: Re: ciasto na pierniczki Anki dłuuugo w lodówce
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy nic się mu nie stanie? Już drugą dobę jest to ciasto w lodówce, a ja
> wciąż nie mogę znaleźć czasu na zrobienie tych pierniczków.

Nic sie nie stanie, bedzie lepsze:)

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

1. Data: 2004-12-20 08:59:58

Temat: ile pierniczkow ?
Od: "ata" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elo, Przymierzam sie do piernikow Anii, ale czy moglibyscie mi pwiedziec czy
z takich ilosci składnikow ( kilo maki ) nie wychodzi jakas pzrzeogromna
ilosc piernikow ???
Az sie boje i zastanawiam sie czy moge sladnii podzielic na pol ???
ata

1. Data: 2004-12-20 09:22:11

Temat: Re: ile pierniczkow ?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ata wrote:
> [...]
> ilosc piernikow ???
> Az sie boje i zastanawiam sie czy moge sladnii podzielic na pol ???

Wychodzi duuużo. NIe ważyłam, ale ja zapakowałam to do przynajmniej 5
litrowych puszek, a jeszcze na koniec trochę surowego ciasta wyrzuciłam,
bo nie miałam już siły ;-)
Podziel na pół, jak nie potrzebujesz dużo pierniczków.
Ewa

1. Data: 2004-12-20 09:32:38

Od: "Netka " <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ilosc piernikow ???
> Az sie boje i zastanawiam sie czy moge sladnii podzielic na pol ???

Tak wychodzi całkiem spora ilosć ,ale nie bój się napewno znikną bardzo szybko.

pozdrawiam ,

Netka

1. Data: 2004-12-20 11:46:09

Od: "ata" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak wychodzi całkiem spora ilosć ,ale nie bój się napewno znikną bardzo
szybko.

Ja tam sie nie boje bo waszych recenzjach ze znikna, raczej boje sie ze nie
dam rady tego nakroic :)) pomalowa .. :)))
wielkie dzieki
Ata

1. Data: 2004-12-20 12:44:02

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
>na koniec trochę surowego ciasta wyrzuciłam,
> bo nie miałam już siły ;-)

I teraz żałuję :-(, bo przepysznie mi zmiękły od wczoraj w puszkach i
mogą do świąt nie dotrwać.
Ewa

1. Data: 2004-12-20 13:26:15

Od: "Netka " <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ata
>
>Ja swoje pierniki piekłam w dwa wieczory, a trzeciego lukrowałam.Wszystko juz
zjedzone, więc dziś znów mnie czeka pieczenie, bo następna porcja leży w
lodówce.

Netka

1. Data: 2004-12-20 18:51:29

Od: "Joa" <j...@w...bezspamupl> szukaj wiadomości tego autora

ja też je piekłam.wyszło mi ok 300sztuk. wykonczyłam je na rózne sposoby,
czesc nawet posklejałam reszta nadzienia z innych ciasteczek

Jak zrobić "owocową kostkę jogurtową" w domu ?
Delikates sezamowy ...
Zgubiony przepis - zapiekanka
nalesniki?
Sacher torte