ile soku z 1 kg marchwi?

1. Data: 2009-02-20 10:13:39

Temat: ile soku z 1 kg marchwi?
Od: fifty <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ile soku wycisnę sokowirówką z 1 kg marchwi?

2. Data: 2009-02-20 10:21:03

Temat: Re: ile soku z 1 kg marchwi?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2009 10:13:39 +0000 (UTC), fifty napisał(a):

> Witam, ile soku wycisnę sokowirówką z 1 kg marchwi?

Zależy od marchwi :-D
Poza tym po wyszorowaniu namocz marchew w wodzie, to będzie bardziej
soczysta. Dopiero wtedy wyciskaj.

3. Data: 2009-02-20 10:59:10

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 11:13, fifty <f...@o...pl> wrote:
> Witam, ile soku wycisnę sokowirówką z 1 kg marchwi?

Kilogram obranej czy nieobranej?

Masz sokowirówkę? Kup 2kg (nie jest droga) obierz i puść na
sokowirówkę - zmierz ile soku otrzymałeś / -aś...

Do resztek puść jeszcze jabłko albo dwa i możesz zjeść - na ladną cerę.

4. Data: 2009-02-21 06:14:57

Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym po wyszorowaniu namocz marchew w wodzie, to będzie bardziej
> soczysta. Dopiero wtedy wyciskaj.

Blad.
Nie bedzie bardziej soczysta.
Nasiaknie tylko woda.
Tak samo bedzie jak sie doleje wody do wysokowirowanego soku.

Mariusz

5. Data: 2009-02-21 09:07:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2009 07:14:57 +0100, mariusz napisał(a):

> Blad.
> Nie bedzie bardziej soczysta.
> Nasiaknie tylko woda.
> Tak samo bedzie jak sie doleje wody do wysokowirowanego soku.
>
> Mariusz

Będzie.

6. Data: 2009-02-21 09:56:15

Od: "Prze__mek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będzie.

Mariusz ma rację.

Owszem po zamoczeniu marchwi w wodzie wyciśnie się więcej płynu, ale dalej
soku będzie tyle samo, reszta to tylko woda.

Takie to trochę złudne, bo będziesz miała więcej napoju, ale ... to tak
jakby wyciśnięty sok zmieszać z wodą (tylko w tym przypadku mieszanie jest
przed wyciśnięciem :) ).

Prze__mek

7. Data: 2009-02-21 10:02:07

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prze__mek" napisał:

> Mariusz ma rację.

Nieprawda. Ikselka ma rację. BO TAK!!!

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2009-02-21 11:11:44

Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprawda. Ikselka ma rację. BO TAK!!!
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

A wlasnie, ze ja mam racje, bo ja wiem, ze mam;)

Udanego gotowania w likend - Mariusz

9. Data: 2009-02-21 12:07:09

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mariusz" napisał:

> A wlasnie, ze ja mam racje, bo ja wiem, ze mam;)

Znów muszę przepraszać za brak emotek? Bosz...

> Udanego gotowania w likend - Mariusz

Dzięki. Jeszcze nie mam pomysła, ale może coś się skleci.

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2009-02-21 14:30:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2009 11:02:07 +0100, Aicha napisał(a):

> Nieprawda. Ikselka ma rację. BO TAK!!!

Masz cos konkretniejszego do powiedzenia, czy PO PROSTU TAK się wpieprzasz
w każdy wątek, gdzie się pojawiam?

Trufla
uda się pasztet w automacie do pieczenia chleba ?
Trolle
Pączki czyli ja pierwsza w tym roku:)
Bambus w szynce, czyli o jakości jedzenia w sklepach