ile wam idzie gazu miesiecznie przy plusowych i minus temp ??

11. Data: 2014-12-06 20:28:00

Temat: Re: ile wam idzie gazu miesiecznie przy plusowych i minus temp ??
Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomekp <t...@a...ma.kota.pl> napisał(a):

>Pińcet to za duzo. Powinienes ocieplic strop, progi, taras, nadproza i
>balkony.

Jak ma dom 600m.kw. to twoja porada bedzie od czapy.
Na dodatek jesli mieszka w Suwalkach na gorce pod lasem :p

I tyle wlasnie sa warte takie pytania watkotworcy i odpowiedzi w tym watku.

A mi poszlo 840m3. Pytanie brzmi: jaki mam dom?

12. Data: 2014-12-07 10:46:27

Od: maskaradas <d...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

To wlasnie oto chodzi ile spalacie gazu i jaka powierzchnia domu, to sie
latwo obliczy ile spala sie na 1 m2 domu. takie to trudne do zrozumienia

13. Data: 2014-12-07 11:41:01

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

maskaradas <d...@n...eu> napisał(a):

>To wlasnie oto chodzi ile spalacie gazu i jaka powierzchnia domu, to sie
>latwo obliczy ile spala sie na 1 m2 domu. takie to trudne do zrozumienia

ale ty dom masz w centrum miasta a ja na polu gdzie wieja wiatry
ty mieszkasz pod zachodnia granica gdzie w listopadzie bylo +5
a ja w suwalkach gdzie -5
ty masz 12 cm styropianu na przegrodach zewnetrznych a ja 25
ty w domu lubisz +24 st. cesjusza a mi wystarcza 20

metry kwadratowe to nie wszystko ."takie to trudne do zrozumienia"

14. Data: 2014-12-07 14:03:21

Od: "pepe" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:rgb88a5ptolkuj4tonql7ucp35ar9tdnd6@4ax.com,
*Przesmiewca* <o...@o...pl> typed:

> ty masz 12 cm styropianu na przegrodach zewnetrznych a ja 25

Jesli moge zapytac, gdzie sa te przegrody zewnetrzne?, bo cos nie kumam

15. Data: 2014-12-07 15:53:14

Od: Przesmiewca <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"pepe" <p...@o...pl> napisał(a):

>Jesli moge zapytac, gdzie sa te przegrody zewnetrzne?, bo cos nie kumam

Dysgooglia?
http://lmgtfy.com/?q=przegrody+zewn%C4%99trzne

16. Data: 2014-12-07 16:27:06

Od: maskaradas <d...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

no to piszcie jakie macie temperatury na dworze, ocieplenie itd, noz kur....

17. Data: 2014-12-23 21:47:26

Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-03 o 18:41, maskaradas pisze:
> Mi w pazdzierniku i listopadzie poszło ok 400 m3 - na dworze -2 do 10
> stopni, w domu ok 18-19. Ogrzewanie powierzchni ok 160 metrow.
> ogrzewanie gazowe

Dolnośląskie za listopad - grudzień 400m3 Dom 180m2 dolnośląskie w dzień
21-22 w nocy 19,5 bo małe dziecko. W tamtym roku mielismy w nocy 18.

18. Data: 2014-12-23 21:49:36

Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-12-03 o 18:41, maskaradas pisze:
> Mi w pazdzierniku i listopadzie poszło ok 400 m3 - na dworze -2 do 10
> stopni, w domu ok 18-19. Ogrzewanie powierzchni ok 160 metrow.
> ogrzewanie gazowe
W tamtym roku za gaz na koniec roku rachunek miałem 2700zł z CWU.
Kuchnia elektryczna. W tym będzie wiecej bo poszło 2000m3

19. Data: 2014-12-31 09:58:42

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

mieszkanie 130m
temp wewnątrz 19,5 do 20 przez całą dobę stała.
od kilku do 23 m.sześć. na dobę w temp dodatnich jeżeli nie wieje
24-30 m.sześć na dobe w tem ujemnych jeżeli nie wieje
jak wieje to bywa różnie.
wiatr jest w moim przypadku czynnikiem bardziej gazożerczym niż temperatura.
opłaty miesięczne w sezonie grzewczym od 350 do 1100 zaleznie od temperatury i
wiatru, poza sezonem zużywam 1-2 m.sześć gazu na miesiąc.

Ekolo!
przewiew od zamknietego okna
Ile miejsca na drzwi przesuwne szafy
Wiercenie prostopadłe w płytach meblowych
CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!