ile % za zlamanie nadgarstka ??

następny post »
From: d...@i...pl (traffic)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: ile % za zlamanie nadgarstka ??
Date: 11 Nov 2004 09:26:21 -0800

mam pytanie i mam nadzieje ze wypowie sie jakas kompetentna osoba
(biegly chirurg) lub ktos kto odniosl podobe obrazenia.

ile powinno sie dostac za zlamanie kosci lodeczkowej w lewej rece
dodam ze okres leczenia 7tyg (1 tydz szyna i 6 tyg gipsu) a do tego
teraz odczowam bol przy opieraniu sie na tej rece .
zdaje sobie sprawe ze troche trudno ocenic % uszczerbku zdrowia
jedynie na podstawie opisu ale interesuje mnie okreslenie "mniej
wiecej" bo wiem ze roznie to mozna interpretowac.
bo mam problem z jedna firma ubezpieczeniowa i zastanwiam sie czy jest
sens wystepowac na droge sadowa i dlatego chcialbym wiedziec o jaki %
uszczerbku wnosic sprawe. prawdopodobnie i tak zglosze sie jeszcze na
prywata obdukcje do lekaza u siebie w miescie.

z gory dziekuje za odpowiedzi