ile % za zlamanie nadgarstka ??

1. Data: 2004-11-11 17:26:21

Temat: ile % za zlamanie nadgarstka ??
Od: d...@i...pl (traffic) szukaj wiadomości tego autora

mam pytanie i mam nadzieje ze wypowie sie jakas kompetentna osoba
(biegly chirurg) lub ktos kto odniosl podobe obrazenia.

ile powinno sie dostac za zlamanie kosci lodeczkowej w lewej rece
dodam ze okres leczenia 7tyg (1 tydz szyna i 6 tyg gipsu) a do tego
teraz odczowam bol przy opieraniu sie na tej rece .
zdaje sobie sprawe ze troche trudno ocenic % uszczerbku zdrowia
jedynie na podstawie opisu ale interesuje mnie okreslenie "mniej
wiecej" bo wiem ze roznie to mozna interpretowac.
bo mam problem z jedna firma ubezpieczeniowa i zastanwiam sie czy jest
sens wystepowac na droge sadowa i dlatego chcialbym wiedziec o jaki %
uszczerbku wnosic sprawe. prawdopodobnie i tak zglosze sie jeszcze na
prywata obdukcje do lekaza u siebie w miescie.

z gory dziekuje za odpowiedzi

2. Data: 2004-11-12 05:16:05

Temat: Re: ile % za zlamanie nadgarstka ??
Od: "Robol" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "traffic" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> ile powinno sie dostac za zlamanie kosci lodeczkowej w lewej rece
> dodam ze okres leczenia 7tyg (1 tydz szyna i 6 tyg gipsu) a do tego
> teraz odczowam bol przy opieraniu sie na tej rece .

% utraty zdrowia?. Będę zgadywać. Zero. Bo kość się zrosła i nie ma
uszczerbku ? Tak to wygląda? To odpuść sobie dalsze roszczenia. Bynajmniej
ja bym tak zrobił. Ale ja nie jestem specem [lekarzem], a podobne przypadki
znam jedynie z życia.

Robol

3. Data: 2004-11-12 06:32:33

Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

Co za bzdury kosc sie zrosla ale cierpial bol wylaczenie z zycia codziennego
itd w Stanach bys najskromniej dostal kilkadziesiat tysiecy $ jesli to byl
wypadek przy pracy. Postaraj sie dochodzic swoich praw.

4. Data: 2004-11-12 09:46:39

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

bzzzzzzzdura
mialem pekniety duzy palec u nogi wszystko sie ladnie zroslo i dostalem
odszkodowanie nie pamietam procent ale kaska byla
podobnie jak zwichnalem nadgarsek

5. Data: 2004-11-13 15:12:29

Od: d...@i...pl (traffic) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ja bym tak zrobił. Ale ja nie jestem specem [lekarzem], a podobne przypadki

co z tego ze sie zrosla ?? jak terza mnie reka boli i co sie z tym
wiaze nie moge wykonywac niektorych czynnosci a na pewno sa one
utrudnione.
a pozatym dostale z jednej firmy

Signal Iduna cos takiego "komisja lekarska w trybie zaocznym ustaliła
10% uszczerbku na zdrowiu..." w zwiazku z czym dostalem 2tys zl

a z Warty "komisja lekarska ustalila 3% trwalej utraty zdrowia..." i
wyszlo to 810 zl . tak dla scislosci.

dodam ze 1% dostaje sie za kazy glupi szew. a tu mialem zlamay
nadgarstek a do tego jedna z najgorszych kosci w tym stawie (dlugo sie
goi i sa czesto komplikacje) takze 3% to stanowczo za malo

tak wogole to odradzam ubezpieczanie sie w Warcie, mnie juz tam nie
zobacza :I
a polecam ubezpieczenie (to drugie Iduna- euro<26 )

wiadomo nie lamalem sie specjalnie dla odszkodowania ale jak mozna
przyokazji dostac troche gotowki to czemu nie, wkoncu od tego jest
ubezpieczenie, ale niektore firmy poprostu krotko mowiac "leca w
kulki"

znalazlem juz firme ktora sie zajmuje "wyciaganiem" naleznych
pieniedzy od firm ubezppieczniowych :D zobaczymy jak sie sprawa
skonczy napisze ile udalo mi sie wywalczyc.

swędzenie skóry po kontakcie z wodą
Co to za rozopznanie ?
Steridil 30
diane 35