imbir

1. Data: 2002-12-30 16:58:47

Temat: imbir
Od: "KInga" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;

macie moze jakies ciekawe przepisy na dania (napoje) ze swiezego imbiru?
Tylko, please, nie odsylajcie mnie na puszkkke, czy uczte wegetarianska, bo
juz tam bylam.
Aha- najlepiej wegetarianskie przepisy

dzieki
Kinga

1. Data: 2003-01-02 08:46:20

Temat: Re: imbir
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

KInga:
> [...]
> Tylko, please, nie odsylajcie mnie na puszkkke, czy uczte wegetarianska, bo

imbir w zapałki pokroić, to samo z marchewką i rzepą (najlepiej czarna).
Posolić i polać octem. Odstawić do lodówki na parę godzin, coby się
przegryzło. W woku/patelni rozgrzać olej, podsmażyć odcedzone i opłukane
warzywa. Przyprawić sosem sojowym, związać trochę skrobią. Wcinać z ryżem.

Waldek

1. Data: 2003-01-02 10:22:18

Od: "KInga" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>imbir w zapałki pokroić, to samo z marchewk? i rzep? (najlepiej czarna).
>Posolić i polać octem. Odstawić do lodówki na parę godzin, coby się
>przegryzło. W woku/patelni rozgrzać olej, podsmażyć odcedzone i opłukane
>warzywa. Przyprawić sosem sojowym, zwi?zać trochę skrobi?. Wcinać z ryżem.
>
>Waldek

dziekuje bardzo- nie znalam tego przepisu

Kinga

1. Data: 2003-01-02 10:46:24

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

KInga:

> dziekuje bardzo- nie znalam tego przepisu

możesz dodać inne warzywa, co ci akurat pasuje smakowo do tego. Np.
kiełki fasolowe. No i oczywiście ostrość do smaku, jakieś peperoni,
czili i podobne lubości. Tylko je trochę drobniej pokroić, ale
też"zapałczanopodobnie". Cebula i pory też pasują. Cebulę w drobną
kosteczkę, pory w cienkie paseczki. Smażyć minutę-dwie góra.

Waldek

1. Data: 2003-01-27 19:10:47

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Waldek:

> [...]
> też"zapałczanopodobnie". Cebula i pory też pasują. Cebulę w drobną
> kosteczkę, pory w cienkie paseczki. Smażyć minutę-dwie góra.

Witaj, Waldku
Zmienilam troche styl pracy i nareszcie nie będę od rana do wieczora
poza domem, jak dotąd). Mam zamiar nadrobic zaleglości w zaniedbanych
sprawach kulinarnych, zajrzalam więc dzisiaj na te grupę, bo kuchnia
nie jest moją mocną stroną. Zaczęłam czytać posty po kolei, od początku
stycznia, i natrafiłam na Twój:) Ciekawa jestem, kogo tu jeszcze
spotkam:)
Przepis Twój oczywiście wyprobuję. Kopiuję na pulpit co lepsze
(wg mnie) przepisy i głodnieję z minuty na minutę.
Przecież tej grupy nie da się długo czytać!;))

penna

jak sklarowac wywar?
Klopsiki szwedzkie
ile to jest "filizanka"??
Re: NTG Badanie serdeczna prosba (przepraszam za spam)
ratafia