imperata cylindrica 'Red Baron'

31. Data: 2003-08-11 18:25:20

Temat: Odp: imperata cylindrica 'Red Baron'
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik boletus <b...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bh8ckj$73l$...@a...news.tpi.pl...

> Z tego też można wyleczyć:-))

Czy ja koniecznie chcę się z tego wyleczyć. Jakieś wady w końcu trzeba mieć
:-))
--
Pozdrawiam, Kaśka

32. Data: 2003-08-11 19:26:45

Temat: Re: imperata cylindrica 'Red Baron'
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Ja tylko zacytowałam literaturę:-)
:)
bedzie to jakas wskazowka dla mnie
ale bede staral sie dociec dlaczego tak sie dzieje
:)
ostatnio zaslyszalem
ze niektore z traw nie kwitna rosnac na zbyt zyznych dla siebie glebach
:)
wiosna prawie wykonczylem turzyce ptasie lapki( carex ornithopoda
variegatus)
zbyt czesto ja podlewajac
:)

Mam u siebie coś niezidentyfikowanego a
> la miskant, rośnie pięknie od paru lat, bardzo ozdobne, ale w ogóle nie
> kwitnie. Być może potrzebuje np. cieplejszego klimatu lub dłuższego lata
niż
> u nas, podobnie jak ten miskant 'Giganteus'.
:)
i to jest Basiu jakis konkretna przyczyna
a ten moj giganteus doprowadza mnie do pasji
!!!
u kolegi ma juz ponad 3 metry
a u mnie puscil sie w pedy i nie chce rosnac w gore
:((((((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

33. Data: 2003-08-11 19:49:31