[inne] Gazeta SWETRY

1. Data: 2003-07-15 09:16:53

Temat: [inne] Gazeta SWETRY
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialam w jakiejs gazecie zapowiedz lipcowych SWETROW. Maja byc same
wzroki szydelkowe !!!
Czy juz ukazala sie te gazeta ? Bo ja jej nigdzie nei moge znalezc :-(((((

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-07-16 16:34:42

Temat: Re: [inne] Gazeta SWETRY
Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JotHa" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Widzialam w jakiejs gazecie zapowiedz lipcowych SWETROW. Maja byc same
> wzroki szydelkowe !!!
> Czy juz ukazala sie te gazeta ? Bo ja jej nigdzie nei moge znalezc :-(((((

Tak, to numer dwumiesieczny (6-7), chyba pod koniec maja wyszedl.

Elzbieta

1. Data: 2003-07-21 07:16:37

Od: "Elen" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio pzeglądałam go w sklepie numer z blueczkami i czymś tam jeszcze na
szydełku, numer sierpniowy (albo sierpniowo-wrześniowy) - tylko "8"
zapamiętałam

1. Data: 2003-07-21 13:04:04

Od: "Connie" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elen" <e...@g...pl> napisała...
> Ostatnio pzeglądałam go w sklepie numer z blueczkami i czymś tam jeszcze
na
> szydełku, numer sierpniowy (albo sierpniowo-wrześniowy) - tylko "8"
> zapamiętałam

Zgadza się, też wczoraj widziałam numer 8-9, bo specjalnie się wybrałam,
żeby sprawdzić. Ale to nie ten sam - sprawdzałam w środku okładki
poprzednich numerów.

Connie (W-wa)

1. Data: 2003-07-21 18:00:06

Od: "belunia" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Connie" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> >
> Zgadza się, też wczoraj widziałam numer 8-9, bo specjalnie się wybrałam,
> żeby sprawdzić. Ale to nie ten sam - sprawdzałam w środku okładki

ja mam
czy cos potrzeba?
bede robic "bezrekawnik z dekoldem na plecach " :)
jak skoncze xxx :)

belunia

wystawa dmc - foto
Morning Harvest