[inne] Problem techniczny

1. Data: 2007-05-31 06:09:34

Temat: [inne] Problem techniczny
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Dlugo nie pisalam, ale podczytywalam Was dosc systematycznie. Chcac wczoraj
napisac list o wloczce napotkalam opor natury technicznej. Mianowicie klopot z
wyslaniem wiadomosci z programu pocztowego. Od lat mam zdefiniowane grupy
dyskusyjne w programie pocztowym. Wczoraj juz kombinowalam przez 3-4 rozne
serwery. Raz pokazuja, ze jest grupa na nim, raz, ze nie ma... Jednak jak moze
nie byc, skoro sciagam na biezaco wiadomosci.... Doinstalowalam nowa wersje
programu pocztowego liczac na to, ze moze 'cos sie porobilo' w starym (note bene
dzialajacym bezproblemowo wczesniej, ale caly czas ten sam komunikat o
niemoznosci polaczenia sie z serwerem obslugujacym grupy. Nawet poczepienie
onetowego 'niusa' nic nie daje.
Korzystam z tej drogi (prze strone www) i nie byloby to moze uciazliwe az tak
bardzo, gdyby nie ograniczenie ilosciowe postow na dobe i niestety, ale
podpisywanie maili adresem pocztowym, ktorego nie mam juz od lat (kiedys mialam
onetowy, jak widac daje mozliwosci logowania sie w serwisie, ale juz konto
pocztowe dawno nie istnieje).

Jak rozwiazac problem ?

Dziekuje i pozdrawiam
JotHa (j...@a...net)
www.sieporobilo.acubenes.net

2. Data: 2007-05-31 07:56:54

Temat: Re: [inne] Problem techniczny
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa pisze:
> [...]
> niemoznosci polaczenia sie z serwerem obslugujacym grupy. Nawet poczepienie

Niektore serwery newsowe tak maja, ze mozesz czytac posty, natomiast,
zeby wyslac musisz byc w sieci danego providera. Poprobuj z serwerami
niekomercyjnymi (np. uczelnianymi): http://www.killfile.pl/nntpservers.html

pozdrawiam,
th

3. Data: 2007-05-31 08:05:54

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Niektore serwery newsowe tak maja, ze mozesz czytac posty, natomiast,
> zeby wyslac musisz byc w sieci danego providera. Poprobuj z serwerami
> [...]

Dziekuje, poprobuje w domu ;-)

JotHa
www.sieporobilo.acubenes.net

4. Data: 2007-05-31 10:34:41

Od: Rablinka <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa napisał(a):
> [...]
> onetowy, jak widac daje mozliwosci logowania sie w serwisie, ale juz konto

Spróbuj news.wp.pl

5. Data: 2007-05-31 19:43:50

Od: JotHa <s...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

test

6. Data: 2007-05-31 19:48:42

Od: JotHa <s...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2007-06-02 18:06:44

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Używam programu KNode, łączę się przez gazetę.pl i nie ma problemu :)
Pokombinuj z róznymi programami obsługującymi grupy :)

[inne] Sklad wloczki
i jeszcze jedna prośba-haft na czarnej kanwie
(xxx) bardzo prosze o pomoc- zakładki
7 dama na szydełku
korale na szydełku