[inne]gaja

1. Data: 2003-07-24 18:14:14

Temat: Re: [inne]gaja
Od: "Anna B. " <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "beazuku" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bfp407$5ct$1@news.onet.pl...
> Witam.
> Ja nie bede powtarzala wypowiedzi poprzedniczek tylko chcialam
> zaznaczyc, ze popieram je :))))))
>

> Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra
> B...@p...onet.pl
> http://www.republika.pl/beazuku
> GG 5470466
>
> "Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

Ja też, SaNi :-)
--
Gratka (Ziemia Lubuska)
"Człowiek nie musi być niezwykle mądry, byle był dobry i dobroć swą

1. Data: 2003-07-24 20:18:22

Od: "Inga" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

i ja, i ja! :))))))
poza tym kto ma czas i glowe aby pamietac czy dany link juz byl pokazywany
albo nie byl...
czesto jest tak, ze wielu z nas wie, ze widzialo gdzies dany obrazek, ale
nie moze sobie przypomniec gdzie, a dzieki Tobie ma szanse :)))))) wiec olej
czleka i nie odwracaj sie od grupy, bo jak widzisz wszyscy Cie tu potrzebuja
:)))))
buziaczki
Inga

1. Data: 2003-07-24 20:50:57

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@o...pl napisał(a):

> [...]
> przeczytania i jestem Wszystkim b. wdzięczna. Jesteście radością mojego
życia.
> I nie wyobrażam sobie braku Twoich postów i informacji rozmaitych. Nawet nie
> wiesz, jakim darzę Cię podziwem (to teraz już wiesz), za buszowanie po
> dalekowschodnich zasobach. Kilka razy usiławałam tam coś znaleźć, ale była
> dla mnie zupełna "chińszczyzna" :). Także błagam, nie przejmuj się
głupotami,
> które Ci ktoś nierozważny napisał. Trzymaj tak jak do tej pory.
>
> Super całuski - zdesperowana Halutka (Łódź)

Nie będę powtarzać wszystkiego po kolei ale też bardzo lubię przeglądać
gotowelinki
trzymaj się
Ania Wwa

1. Data: 2003-07-24 21:03:01

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
> Ja nie bede powtarzala wypowiedzi poprzedniczek tylko chcialam
> zaznaczyc, ze popieram je :))))))

Jedną łapą podpisuję się pod tym - druga łapa właśnie szuka nowych linków.

Pozdrawiam Ciebie i wszystkie przedmówczynie i GŁOWA DO GÓRY

Ela

1. Data: 2003-07-25 05:12:55

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sani" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zgodnie z sugestiam, których dostałam przed chwilką kilka
> przestaje podawać cokolwiek z innych serwisów XXX

Nie przejmuj się ludzkim głupim gadaniem. Z głupotą nie łatwo wygrać.
Trzymaj się!
Pozdr. - Gośka (Lublin)

1. Data: 2003-07-25 06:18:41

Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do wszystkich pieśni pochwalnych dla SaNi dołączam się i ja, nie będę dużo
gadać bo i tak wszyscy wiedzą że bez SaNi byłoby marno.
Pozdrowienia Marta z Kwidzyna

1. Data: 2003-07-25 07:07:16

Temat: Odp: [inne]gaja
Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja nie bede powtarzala wypowiedzi poprzedniczek tylko chcialam
> zaznaczyc, ze popieram je :))))))
No właśnie, ja również. A poza tym tak sobie myślę o całej tej "aferze", że
przecież już wypracowaliśmy sobie FAQ, który od czasu do czasu Pusia
przesyła na grupę (chwała jej za to!) i tam słowa nie ma, że nie wolno na
grupie umieszczać linków z Gaji. Więc Sani droga nie zrobiłaś nic
niedozwolonego. Głowa do góry!
Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-07-25 20:20:59

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja dopiero wróciłam i też się podpisuję pod wszystkimi postami.
SaNi nie poddawaj się:)))
Pozdrowienia
Ania z Raszyna (W-wa)

1. Data: 2003-07-26 19:53:55

Od: "Ania" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja je wprost kocham!!!!!A Ciebie podziwiam i jestem pełna uznania.
Ania z Wrocławia

pomóżcie
szukam schematu xxx
[xxx] clayton - gaja