[inne] no i stalo sie!Tez lapie 7 srok

1. Data: 2004-09-10 08:27:29

Temat: Re: [inne] 7 srok - kto da więcej?
Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Honorata" napisał w wiadomości ...
> Dotychczas starałam się mieć rozpoczętą tylko jedną robótkę. Było to
> możliwe, ponieważ pasjonowały mnie druty. Ale kupiłam kanwę, mulinę.... i
> zaczęłam XXX. (...)Efekt tych prób jest taki: Sweterek na drutach,
> zakładka do książki XXX i królik na szydełku leżą rozpoczęte. Siedzę sobie
> na kanapie i się zastanawiam co kończyć najpierw.(...)
> Honorata

Z prawdziwą przyjemnością przeczytałam powyższe słowa, ponieważ dzęki tego
typu postom pozbywam się wyrzutów sumienia. Witaj w gronie wielbicieli
sroczych ogonów, które ciągną się za ludźmi w nieskończoność, a raczej w
nieumiejscowioną w konkretnym momencie czasowym skończoność.

Mam propozycję. Pomóżcie mi pozbyś się reszty wyrzutów sumienia i napiszcie,
że macie więcej ode mnie rozpoczętych i czekających na dokończenie robótek.
A co ja mam?

1. xxx - Dziewczynka z kwiatami Wyspiańskiego - obraz 30x50cm
2. xxx - Obrazek z motylami dla Oli-Motyla:)
3. xxx - Zeszłoroczny obrazek "zimowy"
4. xxx - Dziecko z jajem ;) - obrazek na Wielkanoc
5. xxx - Afrykanki (seria 4 obrazków= 1 skończony ufff +zaczęty 1 + do
zrobienia 2)
6. xxx - Misiek na poduszkę dla pociechy, która ma dopiero zaistnieć -
jeszcze nie wiem kiedy, ale...
7. xxx+szycie - Letnia torebka z zielonej kanwy - etap szycia zakończony,
etap xxx utknął w momencie, gdy zostałam zasypana przez was, kochane
grupowiczki, schematami motywów kwiatowych - pojawił się problem wyboru
wzoru ;)
8. xxx - obrus do nowej kuchni - wzór "odszyłam" kiedy byłam jako 9-latka
na Ukrainie. Po małej modyfikacji kolorystycznej będzie jak znalazł do mojej
wizji kuchni
9. fryw. - zakladka do książki
10. fryw. - serwetka z Moich robótek
11. fryw. - obrusik ze śliskich nici, które przepięknie wyglądają:)
12. szyd. - stringi dla znajomej
13. szyd. - majtaski i biustonosz dla koleżanki
14. szyd. - aniołki na świeta (z trudem powstrzymuję się od zaczęcia zabawy
z gwiazdkami)
15. druty - szalik, do skończenia którego brakło mi włóczki - w 2000 roku!
16. koraliki - myszki obiecane dzieciom chyba wszystkich znajomych i ich
rodzicom również:)
17 koraliki - zwierzątka robione dla siebie samej w ramach "testowania
schematów"
18. richelieu - ostatnia serwetka do kompletu

O rany! Nie wiedziałam, ze tego tyle jest! A najgorsze jest to, że jak wyślę
tego posta na grupę, to okaże się, że zapomniałam o kilku srokach z
ubiegłego stulecia
:(((

Pozdrawiam mimowolne wielbicielki sroczych ogonów
--
AgaWa
GG 4624445

1. Data: 2004-09-11 07:52:31

Temat: [inne] no i stalo sie!Tez lapie 7 srok
Od: "Honorata" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dotychczas starałam się mieć rozpoczętą tylko jedną robótkę. Było to
możliwe, ponieważ pasjonowały mnie druty. Ale kupiłam kanwę, mulinę.... i
zaczęłam XXX. Od Honorka dostałam wzór ślicznego królika robionego na
szydełku. Spróbowałam... Efekt tych prób jest taki: Sweterek na drutach,
zakładka do książki XXX i królik na szydełku leżą rozpoczęte. Siedzę sobie
na kanapie i się zastanawiam co kończyć najpierw. Druty są super, ale XXX to
nowość, na królika czeka moja córka.
Zastanawiam się po co mi to było......
Honorata

begin 666 Honorata O..vcf
M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..D\N.TAO;F]R871
A#0I&3CI(
M;VYO<F%T82!/+@T*14U!24P[4%)%1CM)3E1%4DY%5#IH;VQE8VM
A,4!G87IE
H=&$N<&P-"E)%5CHR,# T,#DQ,50P-S4R,S%:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
`
end

1. Data: 2004-09-11 08:26:55

Temat: Re: [inne] no i stalo sie!Tez lapie 7 srok
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na kanapie i się zastanawiam co kończyć najpierw. Druty są super, ale XXX to

Zacznij jeszcze regularnie czytac pl.rec.ksiazki, to obok sterty robotek
do wykonczenia pojawi sie stosik ksiazek do przeczytania ;)

Th.

1. Data: 2004-09-11 08:31:05

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na kanapie i się zastanawiam co kończyć najpierw. Druty są super, ale XXX to

I bardzo madrze robisz.Pomysl jak skonczysz od razu te trzy robotki,
to bedzie potrojna radosc:)
Pozdrawia
dorota z szescioma rozpoczetymi robotkami

1. Data: 2004-09-11 08:47:10

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na kanapie i się zastanawiam co kończyć najpierw. Druty są super, ale XXX

bylo Ci to po to zeby zycie bylo ciekawsze a nie jednostajne i monotonne z
jedna robotka:)))

zobaczysz, jeszcze sie frywolitkami zarazisz i innymi cudami:)))

pzdr
yenn co sie zastanawia gdzie druty ma nieuzywane od 15 lat bo tak sie jej
Twoj sweterek dla corci spodobal:)

passe-partout
richelieu-pajączki
[WAZNE] poszukiwane