[inne] stare koronki

1. Data: 2004-10-14 12:18:56

Temat: [inne] stare koronki
Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

szydełkowe i kilka frywolitek. Są nawet rękawiczki... ;o)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=55930

pozdrawiam
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-10-14 13:04:06

Temat: Re: [inne] stare koronki
Od: "Justyna Pawłowska" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szkoda, że nie ma schematów do robienia takich rękawiczek chętnie bym
spróbowała.
Justyna

1. Data: 2004-10-14 19:33:13

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Pawłowska wrote:
> Szkoda, że nie ma schematów do robienia takich rękawiczek chętnie bym
> spróbowała.
> Justyna

poszukaj w archiwum- niedawno był wątek o rękawiczkach :)

pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-10-17 16:30:57

Od: Drozdzoweczka <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 14 Oct 2004 14:18:56 +0200, Ania napisał(a):

> szydełkowe i kilka frywolitek. Są nawet rękawiczki... ;o)
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=55930

Pikne :). Szkoda, ze niewyrazne zdjecia (juz pal licho schematy, chociaz
wyrazne zdjecia by sie przydaly).

Tak w ogóle znacie inne strony, gdzie bylyby takie cudowne starocie? Kiedys
na jedna trafilam, ale byla zakodowana, a za kod trzeba placic. Zebym
jeszcze wiedziala, co w srodku jest (czyli zdjecia + schematy), to bym
zaplacila.

A tak w ogole jaka technika jest robione to:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=55930&PhotoID=494149
Gdyby nie to zdjecie w lewym gornym rogu, to bym powiedziala, ze
szydelkiem. A tak to juz sama nie wiem.

Drożdzóweczka

1. Data: 2004-10-17 17:05:21

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ID=55930&PhotoID=494149
> Gdyby nie to zdjecie w lewym gornym rogu, to bym powiedziala, ze

a nie szydełko? mimo wszystko? wyobraziłąm to sobie w ten sposób - nawija sie
iles tam razy na szydełko (jak do słupków wielokrotnie nawijanych) i potem
przez wszystko przeciąga? i powstają takie kiełbaski - dżdżownice?

pozdr
annaweronika

1. Data: 2004-10-24 15:25:15

Od: Drozdzoweczka <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17 Oct 2004 19:05:21 +0200, a...@o...pl napisał(a):

> [...]
> iles tam razy na szydełko (jak do słupków wielokrotnie nawijanych) i potem
> przez wszystko przeciąga? i powstają takie kiełbaski - dżdżownice?

Dzieki Twoim sugestiom przypatrzylam sie i masz racje. Dzieki :)

Drożdzóweczka

[xxx] furr-ever friends
Zyczenia
[OT] Prośba