[inne] wielkanocne jajo

1. Data: 2003-04-13 19:59:47

Temat: Re: [inne] wielkanocne jajo
Od: Maciachowa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Apr 2003 20:12:31 +0200, "Wkn" <w...@w...pl> napisał(a):

Dziewczyny kochane :-)
A ja chcialabym zrobic psikusa mojej rodzinie.
Plan jest taki.
napelniam to jajo czyms zielonym galaretowatym, metnym i wmawiam, ze
to jaja na sposob chinski. Cos tam mi po glowie lata, ze to jakies
straszliwie nieswieze te jaka byly, ze tylko Chinczycy jedli.
I tak mysle, ze naszykuje jajko z czyms zielonym + zelatyna i wyjdzie
mi zgnile chinskie jajo. Tylko pomyslcie czym jadalnym moge im to
napelnic??? :-)
Pierwsze co wymyslilam to...zupa szczawiowa z zelatyna !!!!
Zielone, zapaszek ma taki sobie -kwasny :-) po obraniu jaja wyjdzie
zielona kulka galaretowata. Tylko ze to multum zelatyny w to chyba
musze wlozyc? Albo wyjdzie cos takiego jak galaretka + owoc kiwi- nie
zsiada sie. Jak myslicie? Szczawiowa, czy cos innego?
A moze inne jajko plynna czekolada napelnic.?
To beda prawdziwe jajo-niespodzianki :-D
Ja to musze zrobic!!! I zobaczyc miny Maciacha i Maciachowny :-D

Pozdrawiam
Maciachowa
--
Maciachowa
m...@w...pl

1. Data: 2003-04-13 20:45:45

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciachowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> musze wlozyc? Albo wyjdzie cos takiego jak galaretka + owoc kiwi- nie
> zsiada sie. Jak myslicie? Szczawiowa, czy cos innego?

Na zdjeciach w gazecie widzialam te kolorowe jajka z zielonej galaretki
agrestowej - jest dosyc zjadliwie zielona, to bedzie za ladne Twomi zdaniem?
Ze szczawiowej bedzie metna galaretka.
Wiele lat temu zostawilismy ladne pisanki (z jaj ugotowanych na twardo), po
pewnym czasie balismy sie je zjesc, wiec lezaly, po kilku miesiacach
przypadkiem zbilismy jedna pisanke, blyskawicznie ucieklismy z pokoju,
zamknelismy drzwi:), ale musielismy wrocic, z wielkim lekiem uchylilismy
drzwi, nic nas nie powalilo, weszlismy do pokoju, a znad skorupki unosil sie
lekki, bardzo ladny zapach, z jajka wlasciwego utworzyl sie jednolity,
piekny, zolty gesty plyn (jak ajerkoniak), smaku nie badalismy:)), tak wiec
do konca nie wiadomo, co jadaja chinczycy:))

Elzbieta

1. Data: 2003-04-15 15:45:38

Od: "GłuszekUla" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dzisiejszym Super Expressie czytalam przepisy kulinarne i tam jest
napisany przepis jak napelnic jajka galaretka.Mam zamiar to zrobic, kazde
jajko w innym kolorze
Pozdrawiam Ula

1. Data: 2003-04-17 21:15:10

Temat: Odp: [inne] wielkanocne jajo - obieranie
Od: "Kianit / D.C." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja myślałam, jak obrać jaja bez szkód w powierzchni i wiecie co? Jeśli
włoży sie je na dłużej do lodówki, a potem zanuży na momencik w bardzo
ciepłaej wodzie to powinny obierać się bardzo łatwo i bez "odprysków" .
Ja tak wyciągam wszystkie swoje ozdobne galaretki z foremek (czasem
dziecięcych, a więc skomplikowanych w kształtach).
Pozdraiwam, Kianit

Dla Sani!
re. dobry wieczor
[xxx] Gloria i Pat - szukam linku