instrukcja obsługi zmywarek bosza

1. Data: 2005-04-28 17:33:08

Temat: instrukcja obsługi zmywarek bosza
Od: "rastuch" <r...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

witam!

wcieło mi instrukcje obsługi zmywarki do zabudowy bosh. Cos jej sie
popierdzieliło bo pierze 4 h:-) Mam prosbe ma ktos instrukcje albo link do
instrukcji?

dzieki

paweł

2. Data: 2005-04-29 08:08:40

Temat: Re: instrukcja obsługi zmywarek bosza
Od: "Aga" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> wcieło mi instrukcje obsługi zmywarki do zabudowy bosh. Cos jej sie
> popierdzieliło bo pierze 4 h:-) Mam prosbe ma ktos instrukcje albo link
> do
> instrukcji?

podaj jakiś dzialajacy adres na priv. to podeślę :)

pozdrawaiam
Agata

3. Data: 2005-04-29 08:09:26

Od: "Aga" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2005-04-29 08:09:30

Od: "Aga" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-04-29 10:56:59

Od: mk <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rastuch napisał(a):
> [...]
>
> wcieło mi instrukcje obsługi zmywarki do zabudowy bosh. Cos jej sie
> popierdzieliło bo pierze 4 h:-) Mam prosbe ma ktos instrukcje albo link do

Zadzwoń na 0801 191 534 byc może Ci tam pomogą.

--
Marcin

---------------------------------
wywal .bleble z adresu mailowego
http://excel.republika.pl

6. Data: 2005-04-29 11:07:34

Od: "Aga" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mk" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Zadzwoń na 0801 191 534 byc może Ci tam pomogą.

przypomniało mi się: tez dzwonilam do działu serwisowego Boscha, pomogli
panowie :)
tel.22/ 57 27 711 - 712

pozdrawiam
Agata

piana w wannie z hydromasazem
Pompy Ciepła, ogrzewanie podłogowe, ścienne i chłodzenie sufitowe
Licznik do ciepłej wody z czujnikiem
programa do projektowania mieszkania - gdzie
Podloga z desek na balkonie