integracja sensoryczna

1. Data: 2009-04-16 11:01:27

Temat: integracja sensoryczna
Od: "Ewa" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, pomóżcie mi jak możecie - szukam terapeuty integracji sensorycznej
w Tychach lub okolicy dla dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym - może
ktoś słyszał?

pozdrawiam i z góry dziękuję
Ewa

2. Data: 2009-04-16 12:11:04

Temat: Re: integracja sensoryczna
Od: "Sylwi@" <e...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <l...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> sensorycznej
> w Tychach lub okolicy dla dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym - może

Dzien dobry,

Google podpowiadają:

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
ul. Generała Władysława Andersa 16
43-100 Tychy

oraz inne:
<http://maps.google.pl/maps?hl=pl&lr=&ie=UTF8&q=inte
gracja+sensoryczna+tychy&fb=1&split=1&gl=pl&view=tex
t&ei=VR_nScCtA8uS_QaPmoHiAw&cd=1&filter=0&oi=lwp_thr
esh&sa=X>

--
Do usłyszenia
Sylwi@

3. Data: 2009-04-16 14:00:19

Od: "Ewa" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kochani, dziękuję, ale w googlach już szukałam - to potrafię hahahah
szukam czegoś pewnego - terapeutę który chce pracować z chorymi dziećmi

pozdrawiam

Użytkownik "Sylwi@" <e...@d...pl> napisał w
wiadomości news:gs77cj$ekk$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
> Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenia,
> To wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

PEGAZ 2003
Expressivo zle czyta
Invacare G40
nakładki na pedały