interpretacja wyników ast i al

1. Data: 2007-02-18 12:23:14

Temat: interpretacja wyników ast i al
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Robilem badania i wyszły mi takie wyniki:

Aminotransferaza asparaginianowa (AST) - 47,00 U/L --------> norma
0,00 --- 34,00
Aminotransferaza alaninowa (ALT) - 80,00 U/L ---------> norma 10,00
--- 40,00
Bilirubinacałkowita w surowicy - 3,2 mg/dl ----------> norma 0,3
--- 1,2

niby kiedys stwierdzone ze mam Zespubl Gilberta... ale nie stwierdzono
go na 100 % bo zeby to swierdzic w 100 % to powiedzano mi ze trzeba
polozyc sie do szpitala na pare dni nakuc watrobe i wziasc jej probke
do zbadania, a na to sie nie zgodzilem.

dostalem teraz skierowanie do poradni specjalistycznie hepatologicznej
oraz na usg watroby.

Lekarze wczensiej mi mowili ze musze unikac na ta watrobe rzeczy
tlustych, piekatnych, smacoznych itp no i oczysicie alkoholu.

zdarza mi sie ze lubie dorbze zjesc oraz czasmai sobie wypic....

wiec jak moge obnizyc ten poziom wspolczynnikow ktore mi wyszly na
nizszy ?

czy bede musial calkiem dostossowac sie do tej duiety u unikac
wszystkich tych zakazanych mi rzeczy ?

oczywiscie chodzi mi jeszcze o to czy grozi mi marskosc watroby ?

prosze specjalistow na tym forum o przydatne dla mnie wskazowki z gory
dziekuje.

2. Data: 2007-02-18 19:22:27

Temat: Re: interpretacja wyników ast i al
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Tu Pan znajdzie:

http://serwisy.gazeta.pl/zdrowie/0,51214.html - badania laboratoryjne

3. Data: 2007-02-19 22:01:13

Od: "k2" <k...@g...p> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> Aminotransferaza alaninowa (ALT) - 80,00 U/L --------->
> norma 10,00 --- 40,00
> Bilirubinacałkowita w surowicy - 3,2 mg/dl

ZG to tylko kosmetyczny problem,. ale on raczej nie daje enzymow

4. Data: 2007-02-19 22:54:31

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lut, 23:01, "k2" <k...@g...p> wrote:

> ZG to tylko kosmetyczny problem,. ale on raczej nie daje enzymow

moze jakies szczegoly ?:

ruszający się ząb...
ginekolog w niedzielę w Krakowie?
Jak usunac najlepiej kamien nazebny ?
Artropathia psoriatica i Lupus Erythematodes
Problem z kurzajką