Aga! - TVN, Mam Talent, godz. 20:00

31. Data: 2013-12-04 18:22:21

Temat: Re: Aga! - TVN, Mam Talent, godz. 20:00
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> OK, jak tylko skompletuję przybory - chętnie :-)

Obiecanki cacanki.

> Mogę nawet pokazać, jak rzeźbię, maluję na płótnie i szkle, wyszywam,
> szydełkuję, robię na drutach, gram na skrzypcach i mandolinie, tkam
> gobeliny, restauruję stare zegary... bo wszystko to kiedyś robiłam.

Już kiedyś się wykpiłaś, jak ci bodajże Elske rzuciła rekawicę.

> Tylko kochaniutka,

Nie spoufalaj się.

> powiedz, czy Ty masz tyle czasu, żeby wszystko to
> obejrzeć, a co dopiero zeby to UMIEĆ 33333-)

Ja nie muszę wszystkiego umieć. I oglądam to, co mi pasuje. A przy tym nie
muszę od razu podnosić swojej samooceny wyzywając innych od miernot.

32. Data: 2013-12-04 18:24:35

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Jak to nie? - Ty w ogóle wiesz, o kim mówimy?
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Mam_talent!#Finali.C5.9
Bci_VI_edycji

No, mówimy o ścisłej finałowej trójce. BTW w tabelce twoja faworytka
podpisana jest jako gimnastyczka. Co za pech.

33. Data: 2013-12-04 18:37:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Dec 2013 18:22:21 +0100, krys napisał(a):

> Obiecanki cacanki.

Skoro głupiemu radość, to czemu nie.

> Już kiedyś się wykpiłaś, jak ci bodajże Elske rzuciła rekawicę.

Rękawicę rzucali kiedyś rycerze - czyli mężczyźni. Ze strony kobiety to
jakoś słabo brzmi, dosyć pociesznie nawet. Poza tym czyż muszę podnosić
wszystkie... rękawiczki? Rzuciła to rzuciła, pewnie dotąd czeka, aż ktoś
podniesie, ale że akurat ja? - śmieszne oczekiwanie.

> Nie spoufalaj się.

To jest ton protekcjonalny, nie spoufalanie.

> Ja nie muszę wszystkiego umieć. I oglądam to, co mi pasuje.

Ja też nie umiem wszystkiego, umiem zaledwie całe mnóstwo 3-)
I oglądam sporo, dlatego wiem, co jest miernotą.

> A przy tym nie
> muszę od razu podnosić swojej samooceny wyzywając innych od miernot.

Miernota to miernota, taki stopień w klasyfikacji - to stwierdzenie, nie
wyzwisko.
--
XL

34. Data: 2013-12-04 18:55:53

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Skoro głupiemu radość, to czemu nie.

No i mamy jasność. Przecież piaskiem sypać każdy potrafi:->

> Rękawicę rzucali kiedyś rycerze - czyli mężczyźni.

Tak tak, madry wie, co mówi, głupi mówi, co wie. Teraz zasypiemy
słowotokliem, może nikt się nie zorientuje, o co chodzi.

Rzuciła to rzuciła, pewnie dotąd czeka, aż ktoś
> podniesie, ale że akurat ja? - śmieszne oczekiwanie.

Hehe, jasne. Ona swoje pokazała, ty się pochwaliłaś, że malujesz, ale się
wykpiłaś.

> To jest ton protekcjonalny, nie spoufalanie.

ROTFL.

> I oglądam sporo, dlatego wiem, co jest miernotą.

Na szczęscie nie masz nic do gadania.

35. Data: 2013-12-04 18:59:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Dec 2013 18:55:53 +0100, krys napisał(a):

> [...]
>
> Rzuciła to rzuciła, pewnie dotąd czeka, aż ktoś
>
> Hehe, jasne. Ona swoje pokazała, ty się pochwaliłaś, że malujesz, ale się

Czytaj jak wyżej - nie muszę zbierać wszystkiego, co ktoś (wy)rzuca.

> ROTFL.

> Na szczęscie nie masz nic do gadania.

Miło, że czujesz spadek napięcia.
--
XL

36. Data: 2013-12-04 19:30:22

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-12-04 18:55, obywatel krys uprzejmie donosi:

Na bilet do muzeum to nie stać, hę?

37. Data: 2013-12-04 19:35:23

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2013-12-04 18:55, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Na bilet do muzeum to nie stać, hę?

No jak XL zawiśnie, to się poświecę.

38. Data: 2013-12-04 20:21:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-12-04 18:55, krys pisze:

> No i mamy jasność. Przecież piaskiem sypać każdy potrafi:->

Po oczach - zwłaszcza.

Ewa

39. Data: 2013-12-05 18:55:01

Temat: ja nikogo nie straszę, ja talentem niestety go gaszę.
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śpiewać każdy może,
trochę lepiej, lub trochę gorzej,
ale nie oto chodzi,
jak co komu wychodzi.
Czasami człowiek musi,
inaczej się udusi,
uuu

Lubię piosenki, różne inne dźwięki
szczególnie jak mnie co wzruszy
rzuca mnie się na uszy.
Teraz będę już szczery
wybrałem drogę kariery,
kariery na estradzie,
na pewno sobie poradzę.

Stoję przy mikrofonie,
niech mnie który przegoni,
różne sceny, brygady,
już nie dadzą mi rady
bo ja się wcale nie chwalę
ja po prostu niestety mam talent.

Jak człowiek wierzy w siebie,
to cała reszta to betka,
nie ma takiej rury na świecie,
której nie można odetkać
wejść na estradę i zostać,
cała reszta to rzecz prosta.

A ja wiem co jest grane,
dlatego tutaj zostanę,
będę śpiewał piosenki
będą klaskać panienki
będą dawać mi kwiaty
będę teraz bogaty
bo ja się wcale nie chwalę
ja niestety mam talent
jak głos wydaje z siebie
wszyscy są w siódmym niebie

Stoję przy mikrofonie,
niech mnie który przegoni,
wszystkie sceny, brygady,
już nie dadzą mi rady
nikt mnie tutaj nie kiwnie
bo odczuje to dziwnie
ja nikogo nie straszę,
ja talentem niestety go gaszę.
Bardzo lubię piosenki,
i różne inne dźwięki
szczególnie jak mnie co wzruszy
rzuca mnie się na uszy
Ja znam ładne szlagiery
pójdę drogą kariery

takst: Jonasz Kofta

40. Data: 2013-12-05 20:35:24

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12/02/2013 09:27 PM, Ikselka wrote:

> [...]
>
> Tylko kochaniutka, powiedz, czy Ty masz tyle czasu, żeby wszystko to
> obejrzeć, a co dopiero zeby to UMIEĆ 33333-)

niektorzy pracuja... moga nie miec czasu zeby sie naumiec robotek :)

Środa prosi papieża o interwencje. Jezus był pierwszym rzecznikiem gender.
Z polski znika filozofia
Wnusia - zdjęcia :-)
Namaszczony w spiaczce ateista w szoku...
Nadszedł czas wyzwolenia mężczyzn.