ja z glupim pytaniem Kaktus wielkanocny - rhipsalidopsis

1. Data: 2006-03-08 14:17:45

Temat: ja z glupim pytaniem Kaktus wielkanocny - rhipsalidopsis
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

poprosilam meza o kupno tego kwiatka.
poszedl on do kwiaciarni - lecz nie bylo go wiec chcial zamowic wypatrzony
przeze mnie okaz. Pani mu odpowiedziala ze ona go nie zamowi ze nie chce
go bo kwiat ten przynosi nieszczescie i ona do tego reki nie przylozy.
Czy poza tym ze baba ewidentnie chciala poflirtowac z moim malzonkiem - sa
jakiekolwiek przeslanki do tego zeby kwiat ten przynosil neiszczescie?????

pozdrawiam
Justyna

2. Data: 2006-03-08 14:31:28

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna" <w...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jakiekolwiek przeslanki do tego zeby kwiat ten przynosil neiszczescie?????

Takie same jak piatek 13, albo przebiegający przez ulicę czarny kot i 2
zakonnice (w bezpiecznej odległości, bo w niebezpiecznej rzczywiście mogą
przynieść nieszczęście).

Pozdrawia wieloletnia właścicielka czarnego kota
Baśka

3. Data: 2006-03-08 14:33:22

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie same jak piatek 13, albo przebiegaj?cy przez ulic? czarny kot i 2
> zakonnice (w bezpiecznej odleg?o?ci, bo w niebezpiecznej rzczywi?cie mog?
> przynie?ae nieszcz??cie).
>
> Pozdrawia wieloletnia w?a?cicielka czarnego kota
> Ba?ka

heheh
ja jestem urodzona 13tego w dodatku maja i uwielbiam czarne koty -
przynosza one szczescie :))))

usiluje tylko zrozumiec intencje tej kobiety - a bardzo chcialabym miec
takiego kwiatka :))
pozdrawiam
Justyna

4. Data: 2006-03-08 14:35:26

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> [...]
> Czy poza tym ze baba ewidentnie chciala poflirtowac z moim malzonkiem -
> sa jakiekolwiek przeslanki do tego zeby kwiat ten przynosil

Juz przyniosl mu nieszczescie - dostanie mu sie od zony :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2006-03-08 14:39:53

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz przyniosl mu nieszczescie - dostanie mu sie od zony :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal

no no :P

zaden tam dostanie mu sie - kwiaciarni jest cala masa. Ale zawsze lepiej
takie info sprawdzic ;D
pozdrawiam
Justyna

6. Data: 2006-03-08 15:05:50

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zaden tam dostanie mu sie - kwiaciarni jest cala masa. Ale zawsze lepiej
> takie info sprawdzic ;D
> pozdrawiam
> Justyna

Wyślij męża po Schlumbergerę.
Pozdrawiam.Mirzan

7. Data: 2006-03-08 15:19:09

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyślij męża po Schlumbergerę.
> Pozdrawiam.Mirzan

zalezy mi na tym zeby kwitla na wiosne a nie zima no i uparlam sie na
czerwone kwiatki.
jesli to kwiestia nazwy - to pani kwiaciarka to powinna wiedziec :)
pozdrawiam
Justyna

8. Data: 2006-03-08 17:14:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiekolwiek przeslanki do tego zeby kwiat ten przynosil neiszczescie?????

Oczywiście, ona będzie miała mniejszy utarg:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

9. Data: 2006-03-08 17:18:01

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, ona będzie miała mniejszy utarg:)
>
> Pozdrawiam, Basia.

pal diabli te kwiaciarke!!
ja bym chciala tego kwiatka - juz nie marze o pomaranczowych kwiatach -
ale czerwone.. moze sie uda

pozdrawiam
Justyna

10. Data: 2006-03-08 18:05:20

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Justyna wrote:

> pal diabli te kwiaciarke!!
> ja bym chciala tego kwiatka - juz nie marze o pomaranczowych kwiatach -
> ale czerwone.. moze sie uda

Ale panowie sa bardziej zainteresowani kwiaciarka.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz