ja zrzucic 10 kilo

11. Data: 2004-04-16 10:06:51

Temat: Re: ja zrzucic 10 kilo
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:c5o9g0$lo5$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Stąd wnioskuję, że omijasz tłuszcze.

Raczej nie, choć nie wiem do końca co masz na myśli pisząc "omijasz".
Jem to na co ma akurat ochotę - truskawki lubię ze śmietaną, pewnie Cię nie
usatysfakcjonuję jak napisze, że lubię tylko kwaśną i tylko 12-18%, choć
samymi tez nie gardzę. Słodkiej śmietany nie znoszę, choć jak jest sezon na
truskawki i maliny to czasami ubijam kremówkę i to wciągamy z owocami.
Sałatę i inne warzywa przerobione na surówkę jadam z oliwa z oliwek lub
olejem lnianym.
Lubię smażone warzywa na obiad, więc też tego tłuszczu przy okazji wciągnę.
Niemniej jednak jak przychodzi sezon na warzywa i owoce, to faktycznie
większość zjadam bez jakiejkolwiek omasty.
Ech, już się nie mogę zielonego groszku doczekać - tylko z łupinek wyłuskać
i do dzioba, i do dzioba.... :) A potem będa śliczne, wielkie, i _tłuste_
słoneczniki!

Ogólnie rzecz biorąc, pewnie nie będziesz tym opisem zachwycony, ale tak
sobie myślę, że z człowiekiem jest wręcz odwrotnie niż z kijkiem: "łatwiej
kijek pocieniować, niż go potem pogrubasić" . A jak jest z ludźmi, to już
chyba wiadomo.

> Aktywność fizyczna jak zawsze jest na czasie.

Jakbyś mógł przekonać o tym swojego podejrzewam młodszego kolegę "Czekotka"
to byłoby fajnie. :)

Sowa - co niestety w weekend wybiera się w odwrotną niz Szczecin stronę, ale
kto wie, co bedzie kiedyś. :)

12. Data: 2004-04-16 13:46:27

Od: "nowac" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogólna zasada jest taka:
> od węglowodanów się tyje od tłuszczy się chudnie.
> Zmniejsz ilość wszystkiego co jest zrobione z mąki i ziemniaków,
> zmniejsz ilość owoców (nadmiar tuczy), wywal soki,
> na pewno pomoże.

czy ty naprawde wierzysz w to uogolnienie?
tyje sie (i nie koniecznie chodzi mi o tkanke tluszczowa) od nadmiaru kalori
a od niedoboru sie chudnie (i tez nie koniecznie chodzi o tkanke tluszczowa)

13. Data: 2004-04-16 14:06:34

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spokojnie. Różni teoretycy DO mówią różnie. Ja bym nie był aż taki
> radykalny.

no jak to jest co doradca to inna dieta optymalna???????????????
czyżby idea diety sypała się już za życia jej twórcy??????????????????

14. Data: 2004-04-16 14:11:43

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziekuje Wam...moze to pomoze mi z 60 zjechac na 50 bo juz mam siebie
dosc;)

poczytaj grupę i wybierz cos dla siebie.jeśli ozucisz mistyke to wybór jest
dość łatwy.

czy otrzymałaś już na priv maile zachwalające pewną dietę????

15. Data: 2004-04-16 15:30:00

Temat: Re: jak zrzucić 10 kilo?
Od: "Asia" <kaina@(spam)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" napisał w wiadomości

> A przy jakim wzroście?
> J.
155:)

16. Data: 2004-04-16 15:35:47

Od: "Asia" <kaina@(spam)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" >

17. Data: 2004-04-16 18:19:34

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <kaina@(spam)gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czarnyjanek" >

> jest dość łatwy.

> nie nie dostalam

Zdaje się, że czarnyjanek ma ostatnio zwidy, że optymalni agitują ludzi
na priva do diety optymalnej i stąd to jego durne pytanie :)

Powinnaś poczytać trochę archiwum tej grupy i poznać poglądy zwłaszcza
niektórych aktywistów.

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Jednemu Allah daje pożywienie, drugiemu apetyt. Mahomet

18. Data: 2004-04-17 10:16:21

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinnaś poczytać trochę archiwum tej grupy i poznać poglądy zwłaszcza
> niektórych aktywistów.

i jeśli jesteś inteligentna to wykluczysz jedna z diet której aktywiści
reprezentują żenujący poziom

19. Data: 2004-04-17 11:47:37

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i jeśli jesteś inteligentna to wykluczysz jedna z diet której aktywiści
> reprezentują żenujący poziom

czy ktos wie jaka diete "uprawia" czarny? bo wiadomo bedzie czego na pewno
nie nalezy "dotykac"

Jurek

20. Data: 2004-04-17 20:39:44

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> czy ktos wie jaka diete "uprawia" czarny? bo wiadomo bedzie czego na pewno
> nie nalezy "dotykac"

Slawek

jak schudnac bedac wege?
strona o MM