jablon? przed odklad?

1. Data: 2016-06-07 22:39:07

Temat: jablon? przed odklad?
Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jedna z moich jabloni, stara odmiana na ktorej zalezy mi zeby
rozmnozyc...siega galeziami az do ziemi...
czy mozna to wykorzystac do ukorzenienia przez odklad?
Kiedy? Za rok wiosna dopiero? teraz ? na jesien?
a jak juz sie dowiem kiedy to czy galazke nacinac i sypac ukorzeniaczem? czy
puscic jak leci?
thx

2. Data: 2016-06-07 22:52:26

Temat: Re: jablon? przed odklad?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Jun 2016 22:39:07 +0200, abn140 napisał(a):

> Jedna z moich jabloni, stara odmiana na ktorej zalezy mi zeby
> rozmnozyc...siega galeziami az do ziemi...
> czy mozna to wykorzystac do ukorzenienia przez odklad?
> Kiedy? Za rok wiosna dopiero? teraz ? na jesien?

Przez tzw odkład płaski.
http://www.ogrody.orzysz.org.pl/ogrody/r_odklady.htm
Szczegółów nie opowiem, bo nie orientuję się dokładnie, ale można poszukać.

Obsychają liście dębu
miejsce relaksu
Nietypowe, niekoniecznie rowerowe pytanie
Zioła dla dziadków
Permakultura w warzywniku?