jajo

1. Data: 2011-05-21 10:11:04

Temat: jajo
Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w balkonowej doniczce znalazłam gołębie jajo, nakryte gołębicą
wygoniona gołębica szalała w desperacji - i trochę nawet była przekonująca .
Jak można przeniść gniazdo - tzn jajo - (i gdzie)?
Nie chcę mieć obsrywanego balkonu (jak to zostawię to pojawią się ojcowie
jaja i będzie dopiero).
Dajcie znać, zanim napiszę na grupę p.r.kuchnia :)))

2. Data: 2011-05-22 10:48:46

Temat: Re: jajo
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jaja i będzie dopiero).
> Dajcie znać, zanim napiszę na grupę p.r.kuchnia :)))

Humanitarnie daj dokończyc wysiadywanie jaja.
Nie strasz i nie wyganiaj gołębicy.
Po samodzielnym wylocie młodego gołębia
zmień warunki na balkonie by gołębie w przyszłości
nie miały ochoty tam składać jaj.

3. Data: 2011-05-22 16:46:08

Od: "Adam U." <W...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie ze 4 razy próbowały zrobić gniazdo ale za każdym razem je zrzucałem,
a miejsce w których próbowały zapchałem folią strecz. Przy okazji zniszczyły
lawende bo zaczeły się tam parchać...

Sąsiad kupił jakiś płyn odstraszający gołebie... polał cały balkon a za 2
dni znalazł jajka w doniczce;-)

Ja mam proce w pogotowiu:-) A jak trzeba bedzie to i wiatrówke.
Kilka szkodników już rozjechałem, nie bym specjalnie przyspieszał - po
prostu nie hamowałem przejeżdzając koło śmietnika:-).... choć mogłem sie nie
przyznawać bo zaraz mnie tu zjedzą:-)
Wszystko przez jedną starą prukwe, które wyrzuca przez okno żarcie dla tych
szkodników...

--
---
A.U.

4. Data: 2011-05-23 17:53:04

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote in message
> Humanitarnie daj dokończyc wysiadywanie jaja.

nieststy do jaja doszło drugie - i teraz to już są totalne JAJA :p
Czyż po wykluciu nie będę miała przedszkola? - Po jakim czasie 'to' se
poleci ?

Kiedy pierwszy raz przegoniłam gołebicę - odleciała w sposób wielce
spektakularny i za minutę dosłownie wróciła z trzema innymi! - Hitchcock! a
ja stałam z miotłą w lekkim zdziwieniu :p
Teraz do kwoki przylatuje tych trzech (albo innych, kto ją tam wie) - nie
wiem czy ich podejmuje :p w ramach że przybywa jaj - czy tylko towarzysko,
czy chcą zakładać osiedle koło kwoki po sąsiedzku. Wcale mi się to widzi.
Widziałam kiedyś balkon typu logga z gniazdem gołębi - raczej mało
zachęcające.

5. Data: 2011-05-23 19:33:46

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam U." <W...@i...pl> napisał w wiadomości
> szkodników...

Ło matko i córko.

6. Data: 2011-05-23 19:37:39

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> nieststy do jaja doszło drugie - i teraz to już są totalne JAJA :p
> Czyż po wykluciu nie będę miała przedszkola? - Po jakim czasie 'to' se

Poleci.
Przetrzymaj, wytrzymaj.
Żyjesz dłużej niż przyszłe pisklęta.
Potraktuj to jako doświadczenie i darmową "nałóke"
skryba litościwy

7. Data: 2011-05-23 20:20:09

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przetrzymaj, wytrzymaj.
> Żyjesz dłużej niż przyszłe pisklęta.
> Potraktuj to jako doświadczenie i darmową "nałóke"

że taż taka 'nioska' sę nie boi że jaj zjem te pisklęta
przecież wysiaduje mi niemal na głowie te jaja - zaglądam tam na jej
oczach - jak dla mnie to brak instynktu - mało to kominów/dachów/zakamarków?

jak przegnie będzie nie nałóka ale jajówa :p
wstawiennictwo skryby to tylko po protekcji! za doradztwo ogrodowe latami

8. Data: 2011-05-23 20:27:21

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" napisał w wiadomości grup

[...]

Zastałam na balkonie, po dłuższej nieobecności, pisklaka gołębia.
Pozwoliłam, żeby dorósł i wyfrunął. Poradzili mi, żeby zawiesić płyty CD.
Pomaga, gołębie nie przyfruwają na balkon.

9. Data: 2011-05-23 20:45:50

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przecież wysiaduje mi niemal na głowie te jaja - zaglądam tam na jej
> oczach - jak dla mnie to brak instynktu - mało to

Ufa tobie, bo całymi latami czyta grupę;-))

> jak przegnie będzie nie nałóka ale jajówa :p
> wstawiennictwo skryby to tylko po protekcji! za doradztwo ogrodowe latami

cicho... wiem.
:-))

pozdrawiam familiarnie
skryba

10. Data: 2011-05-23 20:48:12

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kika" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Pozwoliłam, żeby dorósł i wyfrunął. Poradzili mi, żeby zawiesić płyty CD.
> Pomaga, gołębie nie przyfruwają na balkon.

Widocznie nie preferują Twojego repertuaru.

Pozdrawiam hiphopowo
skryba

Sposob oceny wieku krzewu (wycinka, biurokracja)
Patron grupy na 2011
Do Mirzana - pilne.[OT]
Malo pszczol
miodek