jak,czym zafarbowac...

1. Data: 2007-10-03 15:37:57

Temat: jak,czym zafarbowac...
Od: "Cez__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

....wełne ? nie taka stuprocentowa, tylko jakas na wpol syntetyczna 20
latnia ?:) pomysly ?

pozdrawiam

CeZ

2. Data: 2007-10-04 13:59:31

Temat: Re: jak,czym zafarbowac...
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barwnikami do tkanin. W wypadku mieszanek z syntetykiem trzeba tylko
odstąpić od przepisu farbowania w zakresie stosowanych temperatur. Po prostu
nie gotować, używając gorącego, ale nie wrzącego roztworu.

Z doświadczenia wiem, że syntetyki często przyjmują barwnik lepiej niż
naturalne włókna.

Ania

3. Data: 2007-10-04 18:06:21

Od: "Cez__134" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie gotować, używając gorącego, ale nie wrzącego roztworu.
>
> Z doświadczenia wiem, że syntetyki często przyjmują barwnik lepiej niż

...o teraz kontynulacja pytania:) gdzie cos takiego znalesc?:) net... lub
Szczecin ?:)

pozdrawiam

CeZ

4. Data: 2007-10-05 10:34:20

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cez__134 <N...@p...onet.pl> napisał(a):

> gdzie cos takiego znalesc?:) net... lub
> Szczecin ?:)

Wpisać do wyszukiwarki "barwniki do tkanin" i znaleźć np. to:
http://tnij.org/barwniki1 ;-)

Szukać w sklepach chemicznych, mogą też byc np. w dobrze zaopatrzonych
pasmanteriach.

Ania

{warszawa} spotkanie - może 20 X?
xxx - palace pytanie