jak czyścić przypalony garnek?

21. Data: 2006-09-07 09:31:45

Temat: Re: jak czyścić przypalony garnek?
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:edoj5f$pi0$1@inews.gazeta.pl...

> Czy każdy to nie wiem. Ale wiem, że moje tanie z hipermarketu właśnie tak
> się zachowują.

Mój jeden tani z hipermarketu i jeden tani z rynku zachowują sie tak samo.

Choć do powideł POLECAM dobry gar z grubym, cięzkim, wielowarstwowym dnem.
Mniej się przypala.

DJD

22. Data: 2006-09-07 10:26:38

Od: "Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> szukaj wiadomości tego autora

> czas sie
> opanować i popracować nad odzyskiem przypalonych garów :-) podpowiada
> zatroskana o swój budżet rodzina

A wodę + środki czyszczące to gratis masz?

*piotr'ek*

Wiesz zawsze mozna zaoszczędzić i nie myć np. dzieci przez pare dni ;-)

Monika

23. Data: 2006-09-07 10:45:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Moni|<a" <m...@p...wpKROPKApl> wrote in message

> A wodę + środki czyszczące to gratis masz?
>
> *piotr'ek*
>

> Wiesz zawsze mozna zaoszczędzić i nie myć np. dzieci przez pare dni ;-)
>
> Monika

On nie myje nóg, później okłada przypaleniznę skarpetami - sama schodzi.

24. Data: 2006-09-07 16:25:47

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):
[...]
> Won z tym za okno, a kup garnek ze stali nierdzewnej. Przypalenia odchodzą
> nastepnego dnia po zalaniu wodą. Przynajmniej w moich garnkach tak jest.
[...]

Spróbuj spalić w takim garnku drobny makaron różnokolorowy.
Przez tydzień sie męcyłem aby go odczyścić.
W końcu puścił a resztki których nawet druciak nie brał puściły pod
wpływem W5 Bio Cleaning Stone.
Czyści wszystko czego inne preparaty nie biorą.
pozdr. Jerzy

25. Data: 2006-09-11 21:47:31

Od: wma <t...@s...se> szukaj wiadomości tego autora

Moni|<a skrev:
> Niedawno pytałam o to jak sobie radzić aby powidła sie nie przypalały w
> czasie gotowania, a jeśli juz sie przysmażyły do dna to jak sobie radzicie z
> sczyszczeniem tej czarnej skorupy z dna garnka- garnek jest emaliowany
> dodam.
>

> Pozdrawiam
>
> Monika

Nasyp soli do garnka i grzej na gazie czy kuchence, potem myj normalnie
woda. Zwykle pomaga po dobrym podgrzaniu.

kilka krótkich pytan: gruszki, aronia
CUKATA (CYKATA) - KANDYZOWANE OWOCE LUB NAMIASTKI
UWAGI DLA PRAKTYKOW I KOMPILATOROW
Duży wysyp grzybów sposoby zagospodarowania.
SOLARDOM - jak piec ciasto?