jak dluga waznosc ma kawa w puszce?

1. Data: 2011-02-12 14:26:26

Temat: jak dluga waznosc ma kawa w puszce?
Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlem w szafce stara (przynajmniej 10-letnia) kawe Maxwell House w
kilogramowej puszce. Kraj pochodzenia - USA. Jest to kawa do ekspresu.
Puszka nie byla naruszona. Kawa po otwarciu dobrze pachnie. Bedzie
jeszcze dobra do picia? ;) Niestety nigdzie nie jest nabita data
przydatnosci - jest tylko napisane, zeby trzymac w lodowce po otwarciu.

2. Data: 2011-02-12 15:27:29

Temat: Re: jak dluga waznosc ma kawa w puszce?
Od: Rysio <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-12 15:26, neoniusz pisze:
> [...]
> jeszcze dobra do picia? ;) Niestety nigdzie nie jest nabita data
> przydatnosci - jest tylko napisane, zeby trzymac w lodowce po otwarciu.

Ja mialem 15 letnia w hermetycznej folii i nadawala sie do picia.

3. Data: 2011-02-12 20:22:10

Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-12 16:27, Rysio pisze:
> Ja mialem 15 letnia w hermetycznej folii i nadawala sie do picia.

Parę lat temu piłem kawę z bułgarii przywiezioną przez moją prababcię w 1978 i była
świetna, puszka
była szczelna, po otworzeniu ulotnił się niesamowity aromat, nie sądzę aby chociaż
odrobinę
wywietrzała czy się zepsuła

4. Data: 2011-02-12 21:48:24

Od: Rysio <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-12 21:22, vcore pisze:

> [...]
> 1978 i była świetna, puszka była szczelna, po otworzeniu ulotnił się
> niesamowity aromat, nie sądzę aby chociaż odrobinę wywietrzała czy się

Bywajac w wojsku polskim jadled chcleb z puszki ktory mial 5 lat i wiele
innych konserw i bylo git.

5. Data: 2011-02-13 01:51:52

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-12 22:48, Rysio pisze:

> Bywajac w wojsku polskim jadled chcleb z puszki ktory mial 5 lat i wiele
> innych konserw i bylo git.

Nooo :)
http://www.portalspozywczy.pl/mieso/wiadomosci/szwed
zki-urzad-rolnictwa-skontroluje-sprzedaz-starych-kon
serw,21872.html

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

6. Data: 2011-02-13 12:24:53

Od: Rysio <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-13 02:51, Aicha pisze:

> Nooo :)
> http://www.portalspozywczy.pl/mieso/wiadomosci/szwed
zki-urzad-rolnictwa-skontroluje-sprzedaz-starych-kon
serw,21872.html

Swego czasu na EINS plus (szwajcarska TV) byl program wlasnie o takowych
konserwach, kupili od ludzi kilka sztuk konserw ktore mialy 10-20 lat
zupki campbell jakies miecho i chinskie zupki, po badaniach w
laboratorium okazalo sie ze wszystko nadaje sie do jedzenia.

7. Data: 2011-02-14 10:01:45

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
> dobra do picia? ;) Niestety nigdzie nie jest nabita data przydatnosci -
> jest tylko napisane, zeby trzymac w lodowce po otwarciu.

Generalnie jesli nie byla otwierana - mozna uzywac :-)
1. nie zwietrzala
2. nie wpusciles zadnych "drobnpoustrojow" tudziez robaczkow mogacych zlozyc
tam swoje jajeczka lub odchody pozostawic

8. Data: 2011-03-17 12:34:31

Od: "k...@o...pl" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lut, 11:01, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:
> [...]
> 2. nie wpusciles zadnych "drobnpoustrojow" tudziez robaczkow mogacych zlozyc
> tam swoje jajeczka lub odchody pozostawic

Potwierdzam :) Jeśli zamknięta hermetycznie to spokojnie można pić.

Jak usunąć lak z butelki wina?
syrop z sumaka, syrop z granatów
Jaką kuchenkę mikrofoalową kupić?
z portalu o jajkach