jak dlugo czekac z podaniem antybiotyku?

1. Data: 2004-12-19 09:42:52

Temat: jak dlugo czekac z podaniem antybiotyku?
Od: "kubowa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja 3,5 miesieczna coreczka od poltora tygodnia ma katar i kaszel. bylismy
z nia na poczatku u pediatry i zbadala ja i mowi, ze nic sie nie dzieje, ze
resztki pokarmu przy ulewniu gromadza jej sie gdzies tam no i tak odkasluje.
ze gardlo czyste. po kilku dniach zero poprawy a wrecz jest gorzej, znow
poszlismy. dalej mowi, ze wszystko ok, ze gardlo czyste, no ale dala cebion
eurospal no i tak juz od tygodnia na tym jedziemy. mamy recepte na
antybiotyk w razie jakby bylo gorzej lub temperatura. nie jest gorzej i mala
w ogole nie
goraczkuje. czy w zwiazku z tym czekac jeszcze z antybiotykiem, czy juz
podac, zeby skrocic te chorobe??? jak myslicie? bo wlasnie wyslalam meza do
apteki:)

k.

2. Data: 2004-12-19 12:28:04

Temat: Re: jak dlugo czekac z podaniem antybiotyku?
Od: "Robert" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co piszesz nie wynika nic co mogloby uzasadnic podanie antybiotyku.
Proponuje jutro udac sie kolejny raz do pediatry i przedstawic swoje
watpliwosci. Ewentualnie zapytac czy nie widzi potrzeby konsultacji
laryngologicznej i alergologicznej.
Pozdrawiam

Robert Milewski

zdjęcia nowotworów