jak duży świerk serbski mogę kupić ?

1. Data: 2010-09-30 19:33:05

Temat: jak duży świerk serbski mogę kupić ?
Od: "marek" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

żeby się dobrze przyjął - myślałem żeby wsadzić taki 3metrowy
czy są ograniczenia jeżeli będzie wykopany z ziemi ?
Do kiedy można wykonać jesienią taką operację ?

co będzie jeżeli drzewo rosło na glebie lekkiej osiągneło 2-3 metry i
przesadze na ciężką glinę z wysoką wodą gruntową ?

Marek

2. Data: 2010-10-01 09:10:50

Temat: Re: jak duży świerk serbski mogę kupić ?
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek" <...@o...pl> napisał w wiadomości

> żeby się dobrze przyjął - myślałem żeby wsadzić taki 3metrowy
> czy są ograniczenia jeżeli będzie wykopany z ziemi ?

Hejka. Świerki, ze względu na płytki system korzeniowy, są łatwe w
przesadzaniu i dobrze się przyjmują nawet b. duże egzemplarze.

> Do kiedy można wykonać jesienią taką operację ?

Teraz niezwłocznie albo wczesną wiosną.

> co będzie jeżeli drzewo rosło na glebie lekkiej osiągneło 2-3 metry i
> przesadze na ciężką glinę z wysoką wodą gruntową ?

Warto wykopać solidny dół i podczas sadzenia drzewka nasypać tam ziemi
podobnej do tej, w której świerk rósł do tej pory. :-)
Pozdrawiam instruktażowo Ja...cki

ile?
pioruny
z czego gesty żywopłot w ogrodzie naturalnym
I NIKT...
Jesienne widoki...