jak mi smutno... :-(((

1. Data: 2001-10-17 17:59:08

Temat: jak mi smutno... :-(((
Od: "**** glabaska ****" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I koniec..i tak mi smutno..i znowu za gleboko weszlam w te znajomosc..
znowu dalam podejsc za blisko..znowu inna kobieta...
znowu czuje sie jakas gorsza..brzydsza...uboga...znowu zaufalam
a teraz boli...
--
Agnieszka
g...@p...pl

1. Data: 2001-10-17 18:32:58

Temat: Re: jak mi smutno... :-(((
Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

__/
< . . >
[]

_
< . . >____~~
{o} __ }
[] []

1. Data: 2001-10-18 09:09:01

Od: "ognik26" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

**** glabaska **** napisał(a) w wiadomości:
<9qkgns$9p$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
> [...]
>znowu dalam podejsc za blisko..znowu inna kobieta...
>znowu czuje sie jakas gorsza..brzydsza...uboga...znowu zaufalam

Nie ma powodów do smutku, wręcz przeciwnie. Sądzę, że powinnaś się cieszyć,
że ten koniec tak szybko nastąpił.

1. Data: 2001-10-19 00:57:24

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "**** glabaska ****" <g...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9qkgns$9p$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> znowu dalam podejsc za blisko..znowu inna kobieta...
> znowu czuje sie jakas gorsza..brzydsza...uboga...znowu zaufalam

O.K. Nie ma co się przejmować faceci już tacy są, nie lubią czekać. Nie
mówię tu o wszystkich, nie chciałem ogólniać ale zabrzmiało jakbym mówił o
wszystkich. Spoko są wyjątki, najlepszym przykładem będę ja. Opowiem Ci
historię mojego życia, napewno dojdziesz do wniosku, że w porównaniu ze mną
Ty nie masz problemów. Zaczeło się to z 2 lata temu, poznałem fajną
dziewczynę- ja pokochałem ją ona mnie. Planowaliśmy pobrać się w 2002 roku.
Wszystko było OK. jak w bajce. Pewnego dnia coś mi rozbłysło w głowie i
postanowiłem zrobić sobię dziarę(kumpel mojej siostry zajmuje się tym), na
lewej piersi sercę i imię mojej niedoszłej żony. Zrobiłem, nieźle to
wyglądało. Oddaję krew co 2-3 m-ce. Najpierw badają krew później spuszczają.
I nie spóścili mi:(( Domyśl się dlaczego. Oczywiście bardzo kochałem i nadal
kocham tą dziewczynę ale nie mogę się z nią orzenić:((. Wróciem do domu
(mieszkaliśmy razem), spakowałem się, powiedziałem o co biega i się
wyprowadziłem. Wiesz co czuję. Mam ochotę zabić tego debila. O dezinfekcji
to on słyszał chyba w bajkach. Tak to jest jak się dziarga po narkomanach:((
Jamnik

1. Data: 2001-10-19 10:18:31

Temat: Odp: jak mi smutno... :-(((
Od: "**** glabaska ****" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma powodów do smutku, wręcz przeciwnie. Sądzę, że powinnaś się
cieszyć,
> że ten koniec tak szybko nastąpił.

Nawet jesli bylo dobrze ???
Koniec jest potrzebny gdy cos sie psuje ..jest zle a nie wtedy gdy
wsio sie uklada...tak znienacka..bach i koniec!!!!

--
Agnieszka
g...@p...pl

1. Data: 2001-10-19 10:28:54

Od: "**** glabaska ****" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O.K. Nie ma co się przejmować faceci już tacy są, nie lubią czekać.

Czekac na co Jamniczqu ???
Na odkrycie przez partnera klamstwa...?

Nie
> mówię tu o wszystkich, nie chciałem ogólniać ale zabrzmiało jakbym mówił o
> wszystkich.

Jestesmy ludzmi i powinnismy sie wszyscy kierowac jakims kodeksem
etycznym..dobro jest dobrem a zlo pozostaje zlem ..nawet jak ktos chce je
pieknie ubrac i "sprzedac" jako dobro....

Spoko są wyjątki, najlepszym przykładem będę ja. Opowiem Ci
> historię mojego życia, napewno dojdziesz do wniosku, że w porównaniu ze
mną
> Ty nie masz problemów.

Mam ale inne..moze w porownaniu z Twoim mniejsze, ale mnei one bardzo
ruszaja tak jak Ciebie Twoj..

Zaczeło się to z 2 lata temu, poznałem
[ciach]
> [...]
> wyprowadziłem. Wiesz co czuję. Mam ochotę zabić tego debila. O dezinfekcji
> to on słyszał chyba w bajkach. Tak to jest jak się dziarga po

Przykro mi..naprawde :-(((

Moze bedzie to brutalne , co teraz napisze....
zaufanie..ograniczone zaufanie,
nawet do osoby najblizszej ...
przykre i czasami trudne do zrozumienia...i przyjecia.

Trzymaj sie :-)*

Agnieszka
g...@p...pl
~~~~~~~

1. Data: 2001-10-19 15:36:47

Od: "wuemka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jamnik

:-( to nie może być prawda:(

wuemka

1. Data: 2001-10-19 22:29:29

Od: "CHANI" <c...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

**** glabaska **** <g...@p...onet.pl> pisze:

> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> ~..przestajemy kochac siebie
> gdy ktos nas nie kocha....~
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Po pierwsze, nie pisz w imieniu całej ludzkości.
Po drugie, dołącz do tej drugiej części ludzkości :).

P.S. Piszę do Ciebie coś na priva :).

+-------------------------+----------------------+ ^(>o<)^
+-------------------------+----------------------+ .()( )().

1. Data: 2001-10-21 04:52:25

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "**** glabaska ****" <g...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9qp15g$il4$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

> Czekac na co Jamniczqu ???
+Na obiadek i głAskanie po brzusiu:)

> Jestesmy ludzmi i powinnismy sie wszyscy kierowac jakims kodeksem
> etycznym..dobro jest dobrem a zlo pozostaje zlem ..nawet jak ktos chce je
> pieknie ubrac i "sprzedac" jako dobro....
+to juz inna kwestja. Niekiedy granica między złem a dobrem jest cienka,
może nawet niedostrzegalna. Zalezy od wiary, wychowania itp. Np. ja nie
jestem na tyle genialny żeby oceniać czy energia atomowa albo eutanazja jest
czymś dobrym czy złym. Mogę przedstawić + i - , ale nigdy nie
zagwarantuje...

> Mam ale inne..moze w porownaniu z Twoim mniejsze, ale mnei one bardzo
> ruszaja tak jak Ciebie Twoj..
+Właśnie o to chodzi. Uważasz swój problem za mur nie do przejścia, jest dla
Ciebie "osobisty"- w końcu przytrafiło się to Tobie. Problemy innych ludzi
sa gó... warte, nieznasz ich. Uważasz że problem jaki dotknął kogoś nie
dotknie Ciebie, jesteś gdzieś obok szczelnie zamknięta w skafandrze. Też tak
myślałem, moim największym problemem był brak szlug mentolowych w niektórych
sklepach. Złudzenia o nietykalności prysły. Muszę Cię zmartwić, jak
rozwiążesz swój problem może spotkać Cię coś o wiele gorszego.

> Przykro mi..naprawde :-(((
+Nie pisałem tego żeby komuś było przykro. A Ty powinnaś się cieszyć że masz
problem jaki masz, a nie taki jak ja. W sumie NO PROBLEM:) Chcę was ludzie
uczulić, życie mamy tylko jedno, jest cenniejsze od całego złota ....itp
świata. Uważajcie!!!! Na pasach też można zginąć!!!

> Moze bedzie to brutalne , co teraz napisze....
> zaufanie..ograniczone zaufanie,
> nawet do osoby najblizszej ...
> przykre i czasami trudne do zrozumienia...i przyjecia.
+dziwne jest to co napisałaś. Ograniczone zaufanie do osoby najbliższej=
(wg) brak zaufania. Jak nie ufamy najbliższym to komu możemy powierzyć swoje
problemy?!. Jak nie ufasz najbliższym to wg. nie zasługujesz na taki dar...

Jamnik

1. Data: 2001-10-21 04:56:39

Od: "Jamnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wuemka" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Jamnik

> :-( to nie może być prawda:(

Moja babcia mawia "czasami człowiek ma ochotę umrzeć, ale ta zachcianka
niekiedy może się przerodzić w przymus". A dziadek mówił "raz na wozie raz
pod wozem". A ja dodam od siebie:... a kolor czarny zawsze będzie czarny,
nie ważne jak mocno będziemy twierdzili że to zielony- i tak będzie czarny,
tylko inaczej nazwany...
Jamnik

depresja
Znowu wąglik
kiedy potrzebna obojetnosc w zwiazku?
end "praca a nasze zwiazki"
Bol to 8-my zmysl czlowieka ? Re: Co trzeba aby bol zaliczyc do zmyslow czlowieka ? Re: Popularyzacja