jak mrozic warzywa?

1. Data: 2004-06-18 10:41:56

Temat: jak mrozic warzywa?
Od: "Przemek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym zamrozic warzywa pociete w kawalki. Sluzyc maja one do kurczaka w
sosie grzybowym i curry.

Chcialbym wiedziec jakie warzywa warto zamrozic, oraz przede wszystkim jak
sie je mrozi zeby nie zamienily sie w sklejana mase ? W Carrefour mozna
kupic mrozone warzywa nie bedaca taka papka, jak oni to mroza ?Jak zamrozic
w warunkach domowych.

1. Data: 2004-06-18 10:44:54

Temat: Re: jak mrozic warzywa?
Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie je mrozi zeby nie zamienily sie w sklejana mase ? W Carrefour mozna
> kupic mrozone warzywa nie bedaca taka papka, jak oni to mroza ?Jak

Mrozić na tackach, zsypać do woreczków po zamrożeniu. Bez gwarancji ;) ale z
dużą szansą.

Margola

1. Data: 2004-06-18 11:13:44

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A nie jest tak, że trzeba zblanszować?

Nigdy nie mroziłam, ale czytałam, że się tak robi.

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
* freddie mercury*

1. Data: 2004-06-18 11:15:15

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Przemek:
> [...]
> kupic mrozone warzywa nie bedaca taka papka, jak oni to mroza ?Jak zamrozic

mrożą w niskiej temperaturze praktycznie nieosiągalnej w domowych
warunkach. Może być nawet -70 stopni. No i zamraża błyskawicznie. Domowo
musisz ustawić zamrażarkę na minimalną temperaturę i maksymalną moc.
Niektóre zamrażarki mają taki ekstra dynks do tego. Najpierw schłodzić
zamrażarkę na minimum i dopiero wtedy możesz zamrażać, jak Margolka
pisała, kawałki luźno na tackach i nie za dużo na raz. Nie wychodzi tak,
jak ze sklepu, ale lepiej niż nic. Aha, zamrażarka powinna być
czterogwiazdkowa, bo temperatury > -20C to już za dużo.

Waldek

1. Data: 2004-06-18 14:46:23

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek wrote:
> [...]
> Carrefour mozna kupic mrozone warzywa nie bedaca taka papka, jak oni
> to mroza ?Jak zamrozic w warunkach domowych.
===
Wszystkie zieleniny (natka, pory, liście selera...) mrożą się dobrze i
ładnie przechowują.

waldek
===

Barszczyk czerwony HORTEXu