jak nauczyć się odczytywać EKG

1. Data: 2011-08-17 11:25:10

Temat: jak nauczyć się odczytywać EKG
Od: "ela" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym nauczyć się odczytywać EKG w jakimś podstawowym zakresie. Czy
jest to możliwe - nie jestem lekarzem, jeśli tak - to jak sie do tego
zabrać?

2. Data: 2011-08-17 12:09:16

Temat: Re: jak nauczyć się odczytywać EKG
Od: "wt" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym nauczyć się odczytywać EKG w jakimś podstawowym zakresie. Czy
> jest to możliwe - nie jestem lekarzem, jeśli tak - to jak sie do tego
> zabrać?

Najpierw warto nauczyć się posługiwać słuchawką. Potem należy nauczyć się
prawidłowego przebiegu wykresu, na tyle biegle, aby zauważać różnice, jeśli
są. Jak się już te różnice zauważa, to można przejść do ich interpretacji.
Są duże, kolorowe i drogie podręczniki.

3. Data: 2011-08-17 16:40:49

Temat: Re: (OT) jak nauczyć się odczytywać EKG
Od: "Jacek S." <o...@f...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-08-17 14:09, wt pisze:

> Są duże, kolorowe i drogie podręczniki.

Mam kilka do sprzedania;)

--
Jacek S.

4. Data: 2011-08-18 18:18:19

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeśli są. Jak się już te różnice zauważa, to można przejść do ich
> interpretacji. Są duże, kolorowe i drogie podręczniki.

Bardzo jesteś zarozumiałały.
EKG nie bez powodu jest na papierku milimetrowym.
Medyk obeznany z tematem liczy : odstępy, wysokości, potem coś dzieli.....
a w trakcie pszeklina:.... teraz to informatycy są lepsi w liczeniu EKG od
kardiologa....
Ja nie mam o tym zielonego pojęcia, ale wynika z tego, że pytanie jest jak
najbardziej poprawnie postawione.

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

Szukam dietetyka
Co znaczy ZUZ ZLA?
Ryan's syndrome
OT-Prawdziwa antropogeneza ,trzy nowe galerie.
L-karnityna a karmienie piersią.