jak podziękować lekarzowi?

1. Data: 2008-01-19 12:12:04

Temat: jak podziękować lekarzowi?
Od: "kundzia Pindzia" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

zastanawiam się jak podziękować pewnej bardzo miłej pani doktor, która
zrobiła dla mnie więcej niż by to wynikało z jej obowiazków i wreszc ie mnie
wyleczyła. może jakiś koniczek albo bombonierka czy jak to załatwić, żeby nie
bylo że łapówka czy coś?

2. Data: 2008-01-19 13:00:52

Temat: Re: jak podziękować lekarzowi?
Od: "placebo" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

woreczek kału byłby najlepszy

3. Data: 2008-01-19 13:56:23

Od: "Dyrektour" <t...@f...kuku> szukaj wiadomości tego autora

w wiadomości news:fmsrb6$1r7$1@news.vectranet.pl...
> woreczek kału byłby najlepszy

Tobie kurwiszmato zebys go zezarla.

4. Data: 2008-01-19 14:07:59

Od: "Dyrektour" <t...@f...kuku> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie
> wyleczyła. może jakiś koniczek albo bombonierka czy jak to załatwić, żeby

Ja tam zrobilem tak jak mi pewna Pani doktor pomogla:
Kupilem oryginalne markowe rocznikowe wino - oczywiscie zeby marka sie
rzucala w oczy - zapakowane w drewniany box do tego kwiaty i konkretne
"przemowienie".
a wszystkich tych ktorzy uwarzaja ze to lapowka pieprze z gory.

5. Data: 2008-01-19 16:26:47

Od: "MT" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Normalnie idziesz i mowisz dziekuje i tyle.

6. Data: 2008-01-19 16:27:17

Od: "MT" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

mechanmikowi za to ze naprawil samochod tez nosisz kwiatki i winko?

7. Data: 2008-01-19 16:35:29

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sty, 13:12, "kundzia Pindzia" <k...@g...SKASUJ-
TO.pl> wrote:
> [...]
> wyleczyła. może jakiś koniczek albo bombonierka czy jak to załatwić, żeby nie

Zobacz na tę stronę"
http://www.dziennik.pl/opinie/article106407/Lekarz_t
o_nie_kelner.html
pa
st

8. Data: 2008-01-19 16:43:01

Od: "MT" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam nic przeciwko podarunkom ale nie widze tez nic w tym zlego jesli
poprostu powie sie dziekuje .

W wielu cywilizowanych krajach w odroznieniu od RUMUNLANDII w ktorej zyjemy
lekarz wyrzucil by cie z tym winem na zbity pysk ,za to ze go chciales
obrazic.

9. Data: 2008-01-19 17:20:32

Od: "Dyrektour" <t...@f...kuku> szukaj wiadomości tego autora

> W wielu cywilizowanych krajach w odroznieniu od RUMUNLANDII w ktorej
> zyjemy
> lekarz wyrzucil by cie z tym winem na zbity pysk ,za to ze go chciales
> obrazic.

Wypierdolil by cie na zbity pysk za to ze go porownujesz do mechanika
samochodowego.
Co innego pieniadze w kopercie i "jawna" lapowka a co innego skromny
prezent.
Zreszta nikt nikomu nie kaze dawac prezentow.

10. Data: 2008-01-19 19:47:04

Od: l...@w...pl (Lukasz) szukaj wiadomości tego autora

Ja dałem kwiatki i powiedziałem dziekuje. A miałem za co dziekować.
Pozdr
Luk

korzonki?
Smutne to i bolące każdego człowieka.