jak przegonic zaczynajace sie przeziebienie?

1. Data: 2003-09-05 04:51:18

Temat: jak przegonic zaczynajace sie przeziebienie?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

znacie te objawy: zaczyna drapac lekko w gardle, zaczynam lekko pociagac z
nosa, jest mi cieplo (lekko podwyzszona temeratura) i ogolnie tak sobie.

jak przegonic na tym etapie chorobe i nie dac jej sie rozwinac? jedynie
przychodzi mi do glowy rutinoscorbin i halset do ssania...

2. Data: 2003-09-05 05:46:33

Temat: Re: jak przegonic zaczynajace sie przeziebienie?
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bj94o7$2shg$...@f...acn.pl,
rena <r...@a...pl>:

> jedynie przychodzi mi do glowy rutinoscorbin i halset do ssania...

widac za duzo reklam ogladasz ;)

--
Robert

3. Data: 2003-09-05 06:19:54

Od: "Grzegorz Szutka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> jak przegonic na tym etapie chorobe i nie dac jej sie rozwinac? jedynie
> przychodzi mi do glowy rutinoscorbin i halset do ssania...

Nie wiem czy to madre ale ja wale wtedy dawke uderzeniowa : 5-10 tabletek
vitC, do tego na noc twarozek z czosnkiem, ew. jak masz to citrokapki-tez
uderzeniowo (u nas sie to nazywa bodajze wyciag z pestek grapefruita). Do
lozka i nosa nie wysciubiam. Na drogi dzien jest najczesciej dobrze (no poza
zapachem czosnku hihihi)
pozdrawiam grzesiek

4. Data: 2003-09-06 01:49:24

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

2 polopiryny na noc popitą gorącą lipę z sokiem malinowym, grzankę natartą
obficie czosnkiem, płukanie gardła gargarinem lub septosetem i kąpiel stóp w
b. gorącym roztworze soli. Potem do łóżka pod ciepłą pierzynkę.
Spocisz się jak mysz, a rano jak nowa:).
Pozdr

Jak zaradzic zanikowi pamieci.
co na zajady?
prof.Prost