jak przyprawić szynkę gotowaną albo pieczoną?

następny post »
From: "Barbara K." <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: jak przyprawić szynkę gotowaną albo pieczoną?
Date: Mon, 26 Mar 2007 17:53:38 +0200

Nie mogę wygooglać nic ciekawego, a wiem, ze kiedyś ten temat przewijał się
wiele razy.
Chciałąbym ugotować (lub upiec - jeszcze się waham) szynkę, ale kompletnie
nie wiem, jak się do tego zabrać. Jak przyprawić, w czym gotować (piec).
Pomózcie eksperymentatorce, proszę.
Pozdrawiam
Barbara i Marysia