jak przytyc?

1. Data: 2002-06-22 08:27:38

Temat: jak przytyc?
Od: "MarkX" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasciwie ,to nie wiem czy to pytanie na wlasciwa grupe. Moim utrapieniem
jest niska waga. Przy wzroscie 171 cm waze zaledwie 54 kg! Za nic w swiecie
nie moge przytyc. Mam za dobra przemiane materi. Czy jest jakis sposob zebym
jednak nabral masy ciala ,jakas specjalna dieta moze? Mam juz dosyc byc
chudzielcem! Prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje
Acha ,moj wiek 22 lata

--
pozdrowienia
MarkX

2. Data: 2002-06-22 09:09:08

Temat: Re: jak przytyc?
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MarkX" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Wlasciwie ,to nie wiem czy to pytanie na wlasciwa grupe. Moim utrapieniem
> jest niska waga. Przy wzroscie 171 cm waze zaledwie 54 kg!

Ja przy wzroście 174 cm, ważę niecałe 60 kg (dokładnie 57-58), ale jestem
kobietą i za nic w świecie nie chciałabym przytyć. :o)

> jakas specjalna dieta moze? Mam juz dosyc byc
> chudzielcem! Prosze o odpowiedz.

Przede wszystkim polecam Ci zdrowe przekąski bogate w tłuszcz :
świeże orzechy, nasiona, muesli, jogurt. Produkty bogate w węglowodany :
batoniki z muesli, chleb, płatki owsiane. Napoje wysokokaloryczne : mleko
pełnotłuste lub półtłuste, napoje pełnomleczne, czekoladka na gorąco, soki
owocowe.
Dietetycy uważają, że u większości ludzi z niedowagą dodatkowe 500 kalorii
dziennie wystarczy, by przytyć.
Dodatkowe 500 kalorii :
-1 duża kromka chleba z niewielka ilością masła i dżemem, 300 ml półtłustego
mleka, 1 duży banan.
- 2 małe kromki chleba z niewielką ilościa masła, porcja (100g) lodów
waniliowych, średnia porcja płatków kukurydzianych z niewielką ilością
półtłustego mleka.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

3. Data: 2002-06-22 13:36:35

Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak nabral masy ciala ,jakas specjalna dieta moze? Mam juz dosyc byc
> chudzielcem! Prosze o odpowiedz. Z gory dziekuje

Nie ma się co martwić,jeżeli jesteś zdrowy.
Mój mąż przy wzroście 184 cm ważył 60 kg .Po kliku latach małżeństwa /te
domowe obiadki/doszedł do 80 kg i przynajmniej
do dzisiaj nie ma problemów z nadwagą.
Pozdr.Kinga

4. Data: 2002-06-22 20:21:15

Temat: Odp: jak przytyc?
Od: "MarkX" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kinga <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:af1u6h$ne5$...@n...tpi.pl...

> [...]
> Mój mąż przy wzroście 184 cm ważył 60 kg .Po kliku latach małżeństwa /te
> domowe obiadki/doszedł do 80 kg i przynajmniej

Zdrowy jestem ,no ale jak tu w lato wyjsc na plaze jak sie jest chodzacym
szkieletem :( Chcialbym wazyc chociaz te 10 kilo wiecej. Grubasy
przynajmniej moga zrzucic to i owo ,a ja za nic w swiecie nie moge nabrac
masy. W dodatku wszedzie pisza jak sie pozbyc zbednych kilogramow. Powoli
mnie to irytuje :( Czyzby wszyscy zapomnieli o chudzielcach?

--
pozdrowienia
MarkX

5. Data: 2002-06-23 08:34:59

Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> masy. W dodatku wszedzie pisza jak sie pozbyc zbednych kilogramow. Powoli
> mnie to irytuje :( Czyzby wszyscy zapomnieli o chudzielcach?

Margaretka podała Ci kilka wskazówek-próbowałeś takiej diety?
Nic innego mi nie przychodzi do głowy.
I cisz sie ,że nie jesteś grubasem.
Pozdr.Kinga

6. Data: 2002-06-23 09:00:14

Od: "Kaktusak" <r...@p...interklub.pl> szukaj wiadomości tego autora

> przynajmniej moga zrzucic to i owo ,a ja za nic w swiecie nie moge nabrac
> masy. W dodatku wszedzie pisza jak sie pozbyc zbednych kilogramow.

Pytanie tylko jakiej chcesz nabrac masy ?, tluszczowej?
Jesli tak to chyba nie problem , paluszki , chipsy , czekoladki itp cukier w
duzych ilosciach i szybko powinien pojawic sie piekny flak na brzuchu ;)
oraz dodatkowe kg na wadze , mnie sie wydaje ze widok ludzi ktorym przy
kazdym ruchu na plazy poruszaja sie te kilogramy tluszczu nie jest zbyt
fascynujacy :)
Pozostaja oczywiscie tez miesnie ale to odpowiednia dieta (bialko i
odpowiednie weglowodany ) ORAZ cwiczenia na silowni , bez cwiczeni samo
bialko poprostu przeleci ci przez organizm
Inna sprawa ze 10 kg dobrej masy to z 2 lata cwiczen (bez roznych
wspomagaczy)

--

pozdrowienia
"Nie badz woda , nie daj sie nabrac"

7. Data: 2002-06-23 14:27:10

Od: Przemek Borys <P...@p...f47.n484.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora

EHLO MarkX!

[22 Jun 02][Stardate [-30]8652.2] MarkX->All
> [...]
>nic w swiecie nie moge przytyc. Mam za dobra przemiane materi. Czy jest
>jakis sposob zebym jednak nabral masy ciala ,jakas specjalna dieta moze?

Jest oczywiście skuteczny sposób: trening siłowy. Nie obrośniesz wprawdzie w
tłuszcz, ale za to na "urodzonym chudzielcu" ładnie widać rzeźbę mięśni,
nieprzykrytą żadnym tłuszczem :)
Niestety, na efekty trochę trzeba poczekać.

--
____\___\___
(_(\|,|_|,|_ [ /o)\ | GCS/S/TW/P d? s+:- a22 UL++++/H L++(++++) PGP- ]

8. Data: 2002-06-23 20:30:26

Od: "Tomasz" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dieta codziennie:

snickers + cola
snickers + cola
snickers + cola
snickers + cola
snickers + cola

napewno przyniesie efekt

9. Data: 2002-06-24 01:28:22

Od: "dziadek" <w...@a...info.pl> szukaj wiadomości tego autora

zamiast sie zastanawiać jak przytyć na twoim miejscu zająłbym sie wspinaczką
skałkową, masz genialne warunki do uprawiania tego sportu, a treningi
wspinaczkowe pozwolą ci na powiększenie masy ciała poprzez rozbudowę aparatu
mięśniowego.
powodzenia.

10. Data: 2002-06-24 06:37:01

Od: "Anna_G" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wlasciwie ,to nie wiem czy to pytanie na wlasciwa grupe. Moim utrapieniem
> jest niska waga. Przy wzroscie 171 cm waze zaledwie 54 kg! Za nic w
swiecie
> nie moge przytyc.

Widzę, że masz ten sam problem co ja.(U mnie jest 164cm i 48-50kg - zależy
od wagi)
Niestety moge jedynie powiedzieć, że możemy tylko siąśc i płakać.
Regularne posiłki u mnie przyrostu wagi nie powoduja, nieregularne posiłki
też nie. od jedzenia słodyczny miałam kilka dodatkowych wizyt u stomatologa,
ponadto nie bardzo moge już na nie patrzec. Codziennie pączusie (około 2),
ciasteczka, czekoladki i ... wszystko na nic.
Juz od kilku lat waże tyle samo.
Próbowałam tez ćwiczyć, owszem - efekty ćwiczenia przejawiaja się
zwiększonym apetytem i ... to wszystko. Chyba to co zjem od razu spalam w
następnych ćwiczeniach.
Jeśli jednak ktos zna jakiś dobry sposób na przytycie to również z chęcią
skorzystam.

pozdrowienia
Anka

P.S. osobiscie mam juz dosyć odpowiadania na pytania typu: "O Boże! Co ty
robisz, że jesteś taka chuda?"

stomatologia ?
Sprzedam Europlus + Reward 10 CD program do nauki J.angielskiego z systemem rozpoznawania mowy!
Problem natury neurologicznej
Suplementy
CCHIRURGIA PLASTYCZNA