jak przytyc?

1. Data: 2006-01-09 17:55:36

Temat: jak przytyc?
Od: "Edek Odkredek" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam wielki problem i potrzebuje rady.
Mam 168 cm wzrostu i 50 kg wagi - jestem za chuda i bardzo chcialabym
przytyc.
W zwiazku z tym mam pytanie co jesc aby przytyc?
Dodam, ze pale, ale papierosy nie spowodowaly nigdy zebym schudla, wciaz
jestem taka sama i baddzo, badrzo chcialabym przytyc.
Prosze pomozcie.

Z gory dziekuje za odpowiedz.
Pozdrawiam. Wiolka

2. Data: 2006-01-09 18:27:44

Temat: Re: jak przytyc?
Od: "szymon" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sniadanie:
zestaw mc donalds Big Mac
obiad:
zestaw KFC Twister + dodatkowe frytki
kolacja:
kebeb na grubym *2

3. Data: 2006-01-09 18:29:40

Od: "Sekator" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edek Odkredek" <e...@o...pl> napisał w
wiadomości news:fnka93-d5g2.ln1@rolskiego.net...
> Witam!
> Mam wielki problem i potrzebuje rady.
> Mam 168 cm wzrostu i 50 kg wagi - jestem za chuda i bardzo chcialabym
> [...]

A ile masz lat Wiolu??

Pozdrawiam, Sekator.

4. Data: 2006-01-09 18:47:53

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Edek Odkredek" <e...@o...pl> napisał(a) wnews:fnka93-
d...@r...net:

> [...]
> Dodam, ze pale, ale papierosy nie spowodowaly nigdy zebym schudla, wciaz
> jestem taka sama i baddzo, badrzo chcialabym przytyc.

-rzucic palenie,
-kurczak, ryz, tunczyk, makaron,
-cwiczyc trzeba.

--
Pozdr. Hektor

5. Data: 2006-01-09 19:22:33

Od: "Edek Odkredek" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile masz lat Wiolu??

27

Wiolka

6. Data: 2006-01-09 19:30:24

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób sobie dziecko.......

7. Data: 2006-01-09 20:13:27

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dodam, ze pale, ale papierosy nie spowodowaly nigdy zebym schudla, wciaz
> jestem taka sama i baddzo, badrzo chcialabym przytyc.

Rzuć palenie to na pierwszym miejscu-zaczniesz tyć. Przy paleniu nie
chudniesz tylko utrzymujesz wagę, bo mniej jesz. Jedz kilka dużych posiłków
dziennie nie zapominając o kolacji. Zapisz sie na basen albo siłownię.
Zrób badania na tarczyce, pasożyty itp.
Pozdrawiam i życzę powodzenia, bo znam ten ból.

--
Jeśli jest bardzo źle
zawsze może być

c...@w...pl

8. Data: 2006-01-09 21:01:21

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 9 Jan 2006 20:30:24 +0100, *Dr.Endriu*
<news:dpudca$73r$1@news.interia.pl> napisał(a):

> Zrób sobie dziecko.......

Ty sobie sama zrobiłaś? ;-)

--
Kaja

9. Data: 2006-01-09 21:35:20

Od: "Edek Odkredek" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrób sobie dziecko.......

Wyobraz sobie, ze mam dziecko i jak w ciazy przytylam 15 kilo, tak tydzien
po porodzie schudlam 15 kilo i nic mi ciaza nie dala aby przytyc.

Wiolka

10. Data: 2006-01-09 23:08:39

Od: "Sekator" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edek Odkredek" <e...@o...pl> napisał w
wiadomości news:uopa93-v43.ln1@rolskiego.net...

> 27

Hmmm większość kobiet zamęcza się problemem odchudzania, a Ty zupełnie
odwrotnie. Też całą młodość byłem szczupły i wysoki, obojętnie co i ile
jadłem... A teraz jestem szczupły i łysiejący i bardzo się cieszę, że mogę
jeść co chcę i ile chcę. Karmienie się na siłę, prawdopodobnie spowoduje
tylko chwilowy przyrost wagi, później w okresach zwiększonej aktywności
ruchowej i tak wrócisz do tych 50kg. Tabletki hormonalne często powodują
bardziej stały przyrost wagi, jeśli stosujesz antykoncepcję to rozważyłbym
właśnie tę opcję. Oczywiście wszystko skonsultuj z lekarzem...

Poza tym rzucenie palenia na pewno zwiększy apetyt, ale to już inna
historia... Sam pale i nie bardzo chcę/mogę rzucić...

Pozdrawiam, Sekator.

ortodonta w Krakowie
czy takie skoki cisnien sie leczy?
Swędzenie stóp