jak sie czysci kanaly sluchowe profesjonalnie?

1. Data: 2002-08-09 09:32:09

Temat: jak sie czysci kanaly sluchowe profesjonalnie?
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalem od znajomego ze on czasem chodzi na czyszczenie dogłębne uszu.
jestem ciekaw jak to sie odbywa i jakich srodkow uzywa, chcialbym sobie
zrobic to w zaciszu domowego ogniska a nie w jakiejs okropnej przychodni. Co
rozpuszcza woszczyne?
Poprosze o informacje jak.

Pozdrawiam,
Jacek

2. Data: 2002-08-09 13:00:45

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aj01up$an5$...@n...tpi.pl...
> [...]
> jestem ciekaw jak to sie odbywa i jakich srodkow uzywa, chcialbym sobie
> zrobic to w zaciszu domowego ogniska a nie w jakiejs okropnej przychodni.

raczej uzywa sie wyzszego cisnienia :) - cos jak w myjni samochodowej, myja
woda ale pod wycisnieniem :))

czyli praktycznie - strzykawka, spec. igla z bocznym otworem i nie ostra
tyko okragla, ciepla woda (temp ciala, ew lekko powyzej. i ogromne
wyczucie.... - to najwazniejsze, bo jeden falszywy ruch i blona bebenkowa
idzie sie... tzn tracisz dziewictwo w uchu... - dosc bolesne podobno...
wydaje mi sie ze lepiej isc do tej okropnej przychodni....

Adam

Studentki pielęgniarstwa na AM są???
Czy soczewki miesięczne można używać dłużej oszczędzając je?
Soczewki
Dr.Nikolaus Klehr - pomocy
wazne (dla zony) pytanie